szukam fajnych pomysłów na 10a

211. Data: 2004-02-20 17:16:34

Temat: Re: szukam fajnych pomysłów na 10a
Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:xQoZb.30$Ze2.23@fe1.columbus.rr.com...
news:c130l4$6pe$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ar to nie jest przypadkiem 10m na 10 m, czyli 100 m^2?
>
> Pozdrowienia,
> Michal
>
> --
> Michal Misiurewicz

dokładnie tak 10mx10m= 100 m^2

pozdr
Ania

212. Data: 2004-02-20 17:18:13

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Ania Onet <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:6...@n...onet.pl...

> Nie dam się sprowokować!, nie dam się sprowokować!, nie dam się
sprowokować,
> nie dam się sprowokować, nie dam się sprowokować, nie dam się sprowokować,
> nie dam się sprowokowac, nie dam się sprowokować.... :-(((
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

:)))))))))))))))))))))))
:))))))))))))))))))))))))
:)))))))))))))))))))))))))

pozdr
Ania

213. Data: 2004-02-20 20:25:45

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> writes:

> Dzięki Ewa, o pęcherznicy myślałam, ale chciałabym z czymś
> pomieszać. Potrzebuję coś o wysokości około 3 m. Nie może rosnąć
> szeroko, bo będzie szorować po samochodach jeżdżących do firmy, a
> wieczne latanie z sekatorem nie bardzo mnie bawi.

Dereń biały. Sam z siebie do 3 m dociągnie, dobrze się strzyże, jakby
co. Ewentualnie jadalny, ale przyrosty wolniejsze. Jeśli miałby być
bardziej 'strzelisty' to d. rozłogowy 'Flaviramea'.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starzec w państwie Czad
na swej sztucznej szczęce siadł.

214. Data: 2004-02-20 20:30:40

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> writes:

> Ja te wszystkie proponowane przez Was rośliny brałam już pod uwagę,
> bo problem nie jest świeży. [...] Niestety, dobrej alternatywy nie
> ma.

Hmmm.. Tak mnie jeszcze naszło, na klona tatarskiego
ssp. ginnala. Tani, dostępny w szkółkach. Ciąć można do bólu, nie
cięty rośnie sobie spokojnie do 4 metrów.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Von Cramm uczestnik Davis Cup
Raz wpadł w więzieniu w gniew i z kap-

215. Data: 2004-02-20 20:32:14

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> writes:

> Jestem bliska wyjazdu do T...ów:-)))

Wiosna coraz bliżej... :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz do Doliny Pięciu Stawów
Przyszedł na biwak pluton Żuawów.

216. Data: 2004-02-20 20:36:19

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@s...pl (Tadeusz Smal) writes:

[ciach ciekawy przepis na kopcowanie]

> ps tak sie zastanawiam co zrobie z tymi bulwami jak mi wszystkie
> przezyja w dobrej kondycji totalna kleska urodzaju mnie dotknie :)

No cóż, wymienisz się :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek

217. Data: 2004-02-20 20:43:36

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> writes:

[ciach ciekawe wyliczenia]
> To w takim razie ile m2 ma jeden hektar? :-)

Za mało, zdecydowanie za mało :-)

Pozdrwiam,
Grzesiek
--
Pewien starszy mężczyzna z Tobago
Jadł wyłącznie ryż, kaszę i sago;

218. Data: 2004-02-20 20:57:02

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2oertzeeu.fsf@sapijaszko.net...
> Dereń biały. Sam z siebie do 3 m dociągnie, dobrze się strzyże, jakby
> co.

Mam dwa - szeroko rośnie.

Ewentualnie jadalny, ale przyrosty wolniejsze. Jeśli miałby być
> bardziej 'strzelisty' to d. rozłogowy 'Flaviramea'.

Jak szeroka góra?

Z pozdrowieniami, Maria

219. Data: 2004-02-20 21:05:43

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2k72hze6n.fsf@sapijaszko.net...

> Hmmm.. Tak mnie jeszcze naszło, na klona tatarskiego
> ssp. ginnala. Tani, dostępny w szkółkach. Ciąć można do bólu, nie
> cięty rośnie sobie spokojnie do 4 metrów.

A co zrobię z koroną? Część będzie pewnie u sąsiada za płotem, a
część nad drogą? :-). To trzeba szpaler, to cięcia byłoby dużo.
Dziękuję, wiedziałam, że podpowiesz klonowo :-).

Z pozdrowieniami, Maria

220. Data: 2004-02-20 21:11:17

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> writes:

> Jeśli miałby być bardziej 'strzelisty' to d. rozłogowy
> 'Flaviramea'.
>
> Jak szeroka góra?

Z tego co zauważyłem, wąsko, on rośnie pojedynczymi prostymi pędami do
góry. Niestety, własnych obserwacji nie miałem okazji poczynić...

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Jego siostra (wychowana na Lutrze,