szukam fajnych pomysłów na 10a

1. Data: 2004-02-17 23:14:34

Temat: szukam fajnych pomysłów na 10a
Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje stron ze zdjeciami albo fajnymi pomyslami na przydomowy ogrodek (wraz z
duzym
tarasem) w stylu rustykalnym, wiejskim lub naturalistycznym.
Jesli ktos ma fajne fotki swojego ogrodka, to chetnie przyjme na priv (popraw
adres!).

Oczywiscie prosze o posty na temat ;)

Pozdrawiam,
Katarzyna

2. Data: 2004-02-17 23:27:52

Temat: Re: szukam fajnych pomysłów na 10a
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiscie prosze o posty na temat ;)
>
> Pozdrawiam,
> Katarzyna

oj Katarzyna, Katarzyna
zart sie Ciebie trzyma...
bo tylko w temacie pisanie
zbyt wielkie dla grupy wyzwanie
(i niech na zawsze tak pozostanie)

:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2004-02-18 07:09:21

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale o co chodzi z tym 10 a?
co to jest 10 a?

bo nie wiem co mam pisać na ten temat...;)

a jeśli chodzi o ogrody wiejskie to szukałbym na angielskich stronach o
ogrodnictwie - ten styl ma u nich pewne powodzienie

Pozdro
Jack

4. Data: 2004-02-18 08:16:58

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

> co to jest 10 a?

Nasuwa się przypuszczenie, że chodzi o 10 arów - miara powierzchni,
analogiczna do hektara.

--
Rafał Wolski
http://www.wolski.com.pl/sklep/ - z wrzosami

5. Data: 2004-02-18 08:19:46

Od: "Rafal Wolski" <rafal.wolski@_nie_spamowi_hoga.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdjęcia z ogrodów grupowiczów i poradniki jak projektować znajdziesz na
stronie grupy:

http://ogrody.agrosan.pl/

6. Data: 2004-02-18 11:47:18

Od: "Jack" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nasuwa się przypuszczenie, że chodzi o 10 arów - miara powierzchni,
> analogiczna do hektara.

Całe zwycie byłem przekonany że o ile hektar ma skrót ha to ar jest po prostu
ar i już ...

hmm...

Pozdrawim
Jack

7. Data: 2004-02-18 12:54:46

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zwykle otrzymalam mase odpowiedzi nie na temat.
Myslalam ze poszukujac czegosc konkretnego o ogrodach, to na grupie ogrody znajde
jakosc
popdpowiedz. A tu masa postow albo "dowcipnych", albo ktos sie przyczepia do "a". No
oczywiscie ze chodzi o ary (o co innego moglo mi chodzic?).
Oczywiscie osobom, ktore zechcialy odpisac (na tego posta i pozostale) konkretnie
jestem
bardzo wdzieczna i dziekuje.

Bardzo jestem zawiedziona ze na tak tematycznej grupie nie mozna liczyc na pomoc

Pozdrawiam

rozczaowana Katarzyna

8. Data: 2004-02-18 13:40:31

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> bardzo wdzieczna i dziekuje.
>
> Bardzo jestem zawiedziona ze na tak tematycznej grupie nie mozna liczyc na

Ale na czym konkretnie ta pomoc ma polegać? Stron możesz poszukać sama, bo
skad ja mam wiedzieć, że Tobie spodobają się strony, które podobają się mi.
Szukanie stron to mozalna robota i dlaczego ja mam to robić za Ciebie? Fajne
pomysły na ogród....hmmm...ilu tu grupowiczów tyle pomysłów, nie lepiej
samemu zabrać sie za robotę i planowanie, mam Ci napisać co po kolei gdzie
sadzić? To chyba nie o to chodzi, byloby to bez sensu. A tak na marginesie
może lepiej abyś kupiła na początek jakąś porządną książkę na temat
projektowania ogrodów, bo w necie takich informacji nie ma zbyt wiele i
zadawała konkretne pytania dotyczące konkretnych pomysłów. Troszkę popracuj
sama zapalnuj no i wtedy ewentualnie pytaj się jesli masz jakies
wątpliwości, a wtedy zapewniam Cię, że uzyskasz dużo odpowiedzi na temat.
Reasumujac zadałaś bardzo ogólnikowe pytania, na które po prostu trudno jest
dać konkretną odpowiedź i tyle.. :-)
Pozdrawiam
Kaśka

9. Data: 2004-02-18 13:42:38

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Zuzia" <k...@p...com.pl> wrote in message
> [...]
> bardzo wdzieczna i dziekuje.
>
> Bardzo jestem zawiedziona ze na tak tematycznej grupie nie mozna liczyc na pomoc

???

Po pierwsze, pytanie bylo takie, jakbys np. pytala "Jak napisac powiesc?"
na rec.literatura.pl.

Po drugie, masz nieslychane wymagania czasowe - zadajesz pytanie
wieczorem, a rano juz narzekasz.

Po trzecie, do "a" nikt sie nie przyczepial, tylko nie zrozumial (ja tez
nie zrozumialem).

Po czwarte, odpowiedz dostalas, w postaci linku do strony grupowej.

O co wiec chodzi?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

10. Data: 2004-02-18 13:45:13

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Jak zwykle otrzymalam mase odpowiedzi nie na temat.
hehe
grupa stanela na wysokosci

> Myslalam ze poszukujac czegosc konkretnego o ogrodach, to na grupie ogrody
znajde jakosc
> popdpowiedz.
:)
konkretnie i tylko na temat
jest Rolniczy kwadrans albo cos w tym rodzaju
:)

> [...]
> bardzo wdzieczna i dziekuje.
> Bardzo jestem zawiedziona ze na tak tematycznej grupie nie mozna liczyc na
darowanemu koniowi w zeby sie nie zaglada
a Ty wybrzydasz
hehe
w ogrodzie
ktory chcesz zalozyc nie tylko same kwiaty beda Tobie rosly
:)
> Pozdrawiam
> rozczaowana Katarzyna
:)