Re: szukam fajnych pomysłów na 10a

From: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: szukam fajnych pomysłów na 10a
Date: Wed, 18 Feb 2004 14:40:31 +0100

Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
news:c0vnbh$2r7$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Jak zwykle otrzymalam mase odpowiedzi nie na temat.
> Myslalam ze poszukujac czegosc konkretnego o ogrodach, to na grupie ogrody
znajde jakosc
> popdpowiedz. A tu masa postow albo "dowcipnych", albo ktos sie przyczepia
do "a". No
> oczywiscie ze chodzi o ary (o co innego moglo mi chodzic?).
> Oczywiscie osobom, ktore zechcialy odpisac (na tego posta i pozostale)
konkretnie jestem
> bardzo wdzieczna i dziekuje.
>
> Bardzo jestem zawiedziona ze na tak tematycznej grupie nie mozna liczyc na
pomoc

Ale na czym konkretnie ta pomoc ma polegać? Stron możesz poszukać sama, bo
skad ja mam wiedzieć, że Tobie spodobają się strony, które podobają się mi.
Szukanie stron to mozalna robota i dlaczego ja mam to robić za Ciebie? Fajne
pomysły na ogród....hmmm...ilu tu grupowiczów tyle pomysłów, nie lepiej
samemu zabrać sie za robotę i planowanie, mam Ci napisać co po kolei gdzie
sadzić? To chyba nie o to chodzi, byloby to bez sensu. A tak na marginesie
może lepiej abyś kupiła na początek jakąś porządną książkę na temat
projektowania ogrodów, bo w necie takich informacji nie ma zbyt wiele i
zadawała konkretne pytania dotyczące konkretnych pomysłów. Troszkę popracuj
sama zapalnuj no i wtedy ewentualnie pytaj się jesli masz jakies
wątpliwości, a wtedy zapewniam Cię, że uzyskasz dużo odpowiedzi na temat.
Reasumujac zadałaś bardzo ogólnikowe pytania, na które po prostu trudno jest
dać konkretną odpowiedź i tyle.. :-)
Pozdrawiam
Kaśka