szukam fajnych pomysłów na 10a

11. Data: 2004-02-18 14:18:18

Temat: Re: szukam fajnych pomysłów na 10a
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

>(...)
>Po trzecie, do "a" nikt sie nie przyczepial, tylko nie zrozumial (ja tez
>nie zrozumialem).

A ja nawet nie przeczytałam tego postu, bo " a " skojarzyło mi się
wyłącznie
z amperami, czyli z problemami oświetleniowymi, nawet mnie zastanowiło
dlaczego ampery, a nie wolty :-))

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

12. Data: 2004-02-18 15:10:24

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c0vnbh$2r7$1@atlantis.news.tpi.pl Zuzia
<k...@p...com.pl> napisał(a):

> Jak zwykle otrzymalam mase odpowiedzi nie na temat.
> Myslalam ze poszukujac czegosc konkretnego o ogrodach, to na grupie
> ogrody znajde jakosc popdpowiedz. A tu masa postow albo "dowcipnych",
> albo ktos sie przyczepia do "a". No oczywiscie ze chodzi o ary (o co
> innego moglo mi chodzic?).

Hejka. Kolejna pretensjonalna damulka? ;-) Strony o tym, jak mądrze
zadawać pytania, poszukaj samodzielnie w sieci. :-)
Pozdrawiam bezpośrednio Ja...cki

H.Z.: "Emilia Korczyńska była osobą bogatą na ciele, ale ubogą na duchu."
:-)

13. Data: 2004-02-18 15:40:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Kolejna pretensjonalna damulka? ;-) Strony o tym, jak mądrze
> zadawać pytania, poszukaj samodzielnie w sieci. :-)
> Pozdrawiam bezpośrednio Ja...cki

Na grupie nie pytaj, tylko ją czytaj.

Pozdrawia zadowolony boletus

14. Data: 2004-02-18 15:42:42

Od: "Zuzia" <k...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dokladnie takich postow sie spodziewalam.
Pytanie moze bylo ogolnikowe, jednak odpowiedzi brak.
Nikogo nie prosze o to by przegladal za mnie strony. Albo o to aby projektowal cos
czego
nie widzial. Prosze jedynie o podanie dobrych stronek. W linkach na stronie grupy
polowa
sie nie otwiera (strona nie istnieje itp.).
W jednej z gazet w zeszlym roku pojawily sie porownania ogrodow (nowoczesny,
rustykalny,
rodzinny - wraz z krotkimi opisami) Myslalam, ze jezeli ktos sie natknal na cos
takiego w
sieci to moze podeslac linka.

Czas reakcji grupy jest barzdo szybki gdy tylko ktos sie pojawi z zatrzezeniami.
Jednak
jesli chodzi o konkretne problemy to jakos mozolnie idzie.

pozdrawiam

Katarzyna

15. Data: 2004-02-18 15:53:07

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zatrzezeniami. Jednak
> jesli chodzi o konkretne problemy to jakos mozolnie idzie.

Jesteśmy tu bardzo zmęczeni ciągłym
gadaniem. Od lat (ja rok), dzień w dzień
po kilkanaście postów - oszaleć można.
I nagle, ni stąd, ni zowąd pytanie,
na dodatek tak trudne.

Pozdrawia załamany boletus

16. Data: 2004-02-18 15:53:48

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zuzia" <k...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]

Poszukuje stron ze zdjeciami albo fajnymi pomyslami na przydomowy ogrodek
(wraz z duzym
tarasem) w stylu rustykalnym, wiejskim lub naturalistycznym.
Jesli ktos ma fajne fotki swojego ogrodka, to chetnie przyjme na priv
(popraw adres!).

Gotowce takie ?
Każdy z nas włożył w tworzenie swojego ogrodu sporo pracy , nie tylko
fizycznej , ale też koncepcyjnej.
Drażni mnie takie postawienie sprawy w stylu- dajcie pomysły.
Sporo zdjęć jest na stronie grupowej , a do tej link dostałaś.
Resztę, jak już pisała Kasia należy znaleźć samodzielnie poświęcając swój
czas.
Są też księgarnie i można się pofatygować i poprzeglądać książki i
czasopisma.

> Bardzo jestem zawiedziona ze na tak tematycznej grupie nie mozna liczyc na
pomoc

Na pomoc można , a że czasem posty odbiegają od tematu ?
Nie jesteśmy pracownikami najemnymi , mającymi wykonać określone zadanie.
Z pełnym zadęciem i bez zbaczania z tematu.

Pozdrawiam
Teresa

17. Data: 2004-02-18 16:05:05

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na pomoc

> Po trzecie, do "a" nikt sie nie przyczepial, tylko nie zrozumial (ja tez
> nie zrozumialem).

Ja zrozumiałem: "chętnie przyjmę na priv" mieszkania 10a:-)

> Pozdrowienia,
> Michal

Pozdrawia celnie boletus

18. Data: 2004-02-18 16:19:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Zuzia" <k...@p...com.pl> wrote in message
> Dokladnie takich postow sie spodziewalam.

No, to dodam kolejna odpowiedz, ktorej sie zapewne spodziewasz:
uzyj Googli. Po wpisaniu "ogród rustykalny" natychmiast znalazlem
wprawdzie nie strone, ale mozliwosc kupienia ksiazki (co, jesli
naprawde myslisz o zakladaniu ogrodu, jest znacznie lepsze):
http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.glowna?s
tr=fis41459&skad=uzkmucpmny

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

19. Data: 2004-02-18 16:24:13

Od: "moni" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Sporo zdjęć jest na stronie grupowej , a do tej link dostałaś.
> Resztę, jak już pisała Kasia należy znaleźć samodzielnie poświęcając swój

Witajcie,

prawda jest nieco inna. Ogrod z koncepcja przemyslana od poczatku do konca to
ogrod zrobiony przez firme na zlecenie inwestora.
Tu niestety takich ogrodow nie mamy. Nasze ogrody sa robione od konca do
poczatku.
Co to znaczy?
To znaczy ze nigdy nie ma stalej koncepcji ogrodu. Rzadko kiedy powstaje jakis
projekt a jesli juz to nigdy nie jest on realizowany.
My pl.rec.ogrodnicy zaczynamy od nabycia kawalka ziemi a potem realizujemy
swoje zmieniajace sie "polplany" w wyniku, ktorych krasnale zarastaja
paprociami a dorodne cmentarne tuje musza dzielic zasoby z dereniami, wrzosy
rosna przy oczku wodnym razem z malinami.

Mozna zauwazyc, ze rzadko kto z nas na stonach chwali sie widokiem ogrodka w
calosci. Przewaznie pokazuje kwiatek lub jaki drobny szczegol.
Dlaczego?
Dlatego ze kazdy z nas posiada nie ogrod lecz zbiorowisko roslin.

I to jest powod dlaczego nie uzyskalas odpowiedzi na swoje pytanie.
My zwyczajnie nie wiemy jak Ci pomoc. Nie wiemy jak zalozyc ogrod.
Za to swietnie wiemy jak zakladac ogrod.
I to jest dla Ciebie odpowiedz.
Nie mozesz traktowac ogrodu jak czegos co mozna wykonac jednym ruchem.
Dam Ci rade. Na poczatku pojdz do sklepu (centrum) kup drzewko, ktore Ci sie
podoba, im bardziej egzotyczne tym lepiej. Pozniej jakies badyle posadz tam
gdzie Ci pasuje itd. itd.
Za kilka lat bedziesz mogla powiedziec, ze masz ogrod ale teraz juz wiesz co to
bedzie.

Pozdrawiam,

moni.

20. Data: 2004-02-18 16:32:16

Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdzie Ci pasuje itd. itd.
> Za kilka lat bedziesz mogla powiedziec, ze masz ogrod ale teraz juz wiesz co

Ale dlaczego radzisz Katarzynie - Zuzi kupić drzewo jak najbardziej egzotyczne
skoro ona chce ogród wiejski czy rustykalny???
;)

Pozdrawiam
Jack

Re: fikus beniamina