szukam fajnych pomysłów na 10a

221. Data: 2004-02-20 21:18:27

Temat: Re: szukam fajnych pomysłów na 10a
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> writes:

> Dziękuję, wiedziałam, że podpowiesz klonowo :-).

To może pozostań przy pęcherznicach. Pomieszaj 'Diabolo' z gatunkiem,
albo z żółtą 'Luteus' (czy jak jej tam) (choć ta żółta wrażliwa na
nadmiar słońca jest...)

Bo i ten stolonifera rozłazi się, jak na rozłogowego derenia
przystało. Zresztą, o tym, jak on rośnie, to Kasia powinna więcej
napisać :-)

Pozdraiwam,
Grzesiek
--
Pewien młody Irlandczyk z Belfastu
Zjadał co dzień obiad z dań dwunastu.

222. Data: 2004-02-20 21:25:10

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2k72hxxqi.fsf@sapijaszko.net...

> Z tego co zauważyłem, wąsko, on rośnie pojedynczymi prostymi pędami do
> góry. Niestety, własnych obserwacji nie miałem okazji poczynić...

...bo nie można go normalnie kupić. Tak?

Z pozdrowieniami, Maria

223. Data: 2004-02-20 21:25:21

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:c15u1d$cvi$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
> wiadomości news:m2k72hxxqi.fsf@sapijaszko.net...

> ...bo nie można go normalnie kupić. Tak?

Nie bo ma jeszcze małego i nie wiadomo czy się przyjmie, może nawet nie
pamięta gdzie posadził :)

Pozdrawiam,
Kaśka

224. Data: 2004-02-20 21:30:51

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2fzd5xxek.fsf@sapijaszko.net...

> [...]
>
> Bo i ten stolonifera rozłazi się, jak na rozłogowego derenia
> przystało. Zresztą, o tym, jak on rośnie, to Kasia powinna więcej

Jak się zostawi samopas to szeeroookooo :)

Pozdrawiam,
Kaśka

225. Data: 2004-02-20 21:37:42

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:m2k72hxxqi.fsf@sapijaszko.net...

> ...bo nie można go normalnie kupić. Tak?

Chyba w każdej szkółce. Akurat ten jest dość pospolity. Jakby ktokolwiek
zgłaszał zapotrzebowanie, to wiosną się pozbywam egzemplarza.

Pozdrawiam, Basia.

226. Data: 2004-02-20 21:39:54

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Nie bo ma jeszcze małego i nie wiadomo czy się przyjmie, może nawet nie
> pamięta gdzie posadził :)

Dobre :). I on ma u mnie dać szybko szczelną zasłonę? :-))

Z pozdrowieniami, Maria

227. Data: 2004-02-20 22:06:23

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...prv.pl> napisał w
wiadomości news:c15ut3$h40$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Dobre :). I on ma u mnie dać szybko szczelną zasłonę? :-))

Nie, on rosnie dość szybko ale Grzegorz dostał takiego małego jesienią,
przyciąć go musiałam bo do paczki by nie wlazł :)

Pozdrawiam
Kaśka

228. Data: 2004-02-20 22:52:14

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora