szukam fajnych pomysłów na 10a

31. Data: 2004-02-18 17:33:45

Temat: RE: szukam fajnych pomysłów na 10a
Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Ewa Szczę?niak
(...)
> Nie kazdy ma satelite szpiegowskiego pod reka, ale rzecz jest do
> zrobienia
> :-)
> Pozdrowienia - Ewa Sz.

A może tak obowiązkowo do mapy pl.rec.ogrody, lotnicze zdjęcie :-)
:-) Bogusław

32. Data: 2004-02-18 17:39:04

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

> Albo dogadać się z NASA (National Aeronautics and Space Administration)
> :-) Bogusław

Albo z paralotniarzem ?

Pozdrawiam realistycznie
Teresa

33. Data: 2004-02-18 17:45:38

Od: "T.W." <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "T.W." <t...@w...pl> napisał w
wiadomości news:c105up$nqq$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Życzę szczęścia każdemu, kto będzie próbował zrobić zdjęcie "ogródka
> całości".

A teraz poważnie:
każdy, kto robi zdjęcia troszkę wykraczające poza pstrykanie fotek
"głupawką" wie, jak bardzo można "naciągać" rzeczywistość poprzez
odpowiednie ujęcia, stosowanie obiektywów o różnych ogniskowych,
kadrowanie - a w końcu obróbkę komputerową zdjęć.
I zdziwiłby się oglądający niektóre efektowne zdjęcia, jak mało
ciekawą całość przedstawia sobą taki ogród widziany na żywo.
Piszę to dlatego, żeby uświadomić niektórym osobom zachwycającym się
rzekomym zdjęciem "całego ogrodu" (a nawet kilkoma zdjęciami!), że to
co widzą na zdjęciu niekoniecznie lub nie do końca jest prawdziwe.

Pozdrawiam
Ewa

34. Data: 2004-02-18 17:47:26

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@o...pl>
> napisał w wiadomości
-botaniczny.pl...

Administration)

> Albo z paralotniarzem ?

Można też z helikopterka, balonu :) Sposobów jest dużo zależy kto co ma w
okolicy. Mojego ogródka nie da rady w całości z okienka ze strychu pstryknąć
:(((

Pozdrawiam
Kaśka

35. Data: 2004-02-18 18:03:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O zbiorowiskach roslin to mozemy sobie podyskutowac na priva, w koncu
> jestem fitosocjologiem z zawodu :-)

I to jest temat godny uwagi, a nie jakieś tam
ogródki przydomowe.

> Pozdrowienia - Ewa

Pozdrawia skrzętnie boletus

36. Data: 2004-02-18 18:07:16

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo dogadać się z NASA (National Aeronautics and Space Administration)
> :-) Bogusław

Dokładnie namierzą i stawek pogłębią:-)

Pozdrawia rakietowo boletus

37. Data: 2004-02-18 18:10:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Administration)

> Albo z paralotniarzem ?
>
> Pozdrawiam realistycznie
> Teresa

Tym, który onegdaj pytał,
czym obsiać lotnisko :-)

Pozdrawia fikuśnie boletus

38. Data: 2004-02-18 18:13:30

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rzekomym zdjęciem "całego ogrodu" (a nawet kilkoma zdjęciami!), że to
> co widzą na zdjęciu niekoniecznie lub nie do końca jest prawdziwe.

Tak, tak, to prawda, ale tym razem
nie będę pokazywał palcem:-)

Pozdrawia świadom zagrożenia
boletus

39. Data: 2004-02-18 18:18:30

Od: "Stanisław Midera" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Albo dogadać się z NASA (National Aeronautics and Space Administration)
> :-) Bogusław

Swego czasu na www.terraserver.com moglem znalezc zdjecie swojej dzialki
(z rosyjskiego satelity) - no bardziej precyzyjnie nalezaloby powiedziec,
ze miejscowosci w ktorej mam dzialke, ale mozna bylo precyzyjnie
zlokalizowac
rowniez dzialke.
Co prawda zdjecie bylo z lat 90-ych.
Bardzo dokladnie byly prezentowane St. Zjedn.

Stanley.

40. Data: 2004-02-18 18:19:01

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@g...katowice.pl> wrote in message