Re: szukam fajnych pomysłów na 10a

1. Data: 2004-02-19 11:03:41

Temat: Re: szukam fajnych pomysłów na 10a
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in
news:c122sa$8jj$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:7cab.00001457.403480a9@newsgate.onet.pl...

> idziesz
> jest
> gdzie.
> jakieś
> Może i bym trafiła gdybym wiedziała z którego miejsca wyruszyć :)))

Kaska, to bardzo proste.. Przylatujesz samolotem. Wysiadasz. Ustalasz z
kompasem w rece, gdzie jest polnoc. Ruszasz na przelaj przez pola na
polnoc i dochodzisz do tej polnej (teoretycznie utwardzonej) drogi,
ktora na zdjeciu wychodzi z lewego dolnego rogu, znaczy sie z pd-wsch
czesci mapy. Na w/w mapie masz po poludniowej str. tej drogi 4 grupy
zabudowan - 3 blisko sebie i jedno z boku w prawo. Srodkowe z tych
trzech ma obecnie tak cudny kolor polowicznie bialy polowicznie zaj..
blekitny, ze nie mozna go nie zobaczyc i nie rozpoznac. A moj dom jes
prawie naprzeciwko tego cudu :-).
Dalej do Ani juz Cie zaprowadze :-D
Pozdrowienia Ewa Sz.

2. Data: 2004-02-19 12:04:05

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

> Dalej do Ani juz Cie zaprowadze :-D
> Pozdrowienia Ewa Sz.

po co masz iść tą drogą błotnista jakaś i dziurawa :)
prosto asfaltem do skrzyżowania skręć w lewo i trzecie zabudowania to moje :)

a do Ewy to Cie podwiozę, chyba że, będzie sucho :)))

pozdr
Ania

3. Data: 2004-02-19 14:19:27

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> po co masz iść tą drogą błotnista jakaś i dziurawa :)
> prosto asfaltem do skrzyżowania skręć w lewo i trzecie zabudowania to moje
:)

:)
podobniez golebie pocztowe na zachodzie
lataja nie kierujac sie juz wskazaniami pola magnetycznego ziemi
a trasami sie autostrad
hehe
nawet zakrecaja na zakretach
a odlaczaja sie tylko na zjazdach
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2004-02-19 20:28:49

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:)

> a do Ewy to Cie podwiozę, chyba że, będzie sucho :)))

Na rowerze ?

Pozdrawia taczkowo boletus

5. Data: 2004-02-19 21:27:52

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podobniez golebie pocztowe na zachodzie
> lataja nie kierujac sie juz wskazaniami pola magnetycznego ziemi
> [...]

Dzisiaj Ty piłeś:-)

Pozdrawia dla odmiany boletus

6. Data: 2004-02-20 00:08:09

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-02-20 14:48:47

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
:)

> a do Ewy to Cie podwiozę, chyba że, będzie sucho :)))

To ja sie zastanowie, którą propozycje wybrać :)))

Pozdrawiam
Kaśka

8. Data: 2004-02-20 17:07:40

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> jak Kasiu wybierzesz dobrze będzie, bo my z Ewą zgodne sąsiadki jesteśmy.
> Jak będziesz szłą przez pola wg kompasu, to zabacz, gdzie Ci bliżej i tam
> idź :))

A ja się tak nieśmiało zastanawiam co pasażerowie samolotu pomyślą o mnie
gdy wysiądę z samolotu z jakimś zielskiem pod pachą bo z pustymi rączkami
nie wypada przecież i z kompasem pójdę sobie w pola ... :))

pozdrawiam
Kaśka

9. Data: 2004-02-20 17:15:31

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2004-02-20 18:18:00

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdy wysiądę z samolotu z jakimś zielskiem pod pachą bo z pustymi rączkami
> nie wypada przecież i z kompasem pójdę sobie w pola ... :))

co się przejmować innymi, ważne żeby Tobie dobrze się szło :)) zielska nie
za wiele, po drodze pola, to zawsze trochę zieleniny można znaleźć :))

pozdr
Ania

Re: Bób na zbiór wczesny .. pytania!!! WAŻNE - PILNE
Re: szukam fajnych pomysłów na 10a
Re: szukam fajnych pomysłów na 10a
Anturium
szklarnia ogrodowa