szukam informacji

1. Data: 2003-01-08 14:19:38

Temat: szukam informacji
Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z grupowiczów ma lub widział wytyczne zawarte w decyzji Rady Unii
Europejskiej z dnia 3 grudnia 2001 roku w sprawie Europejskiego Roku Osób
Niepełnosprawnych 2003 (2001/903/WE).
za wszelkie informacje będę wdzięczny
Wiesław

2. Data: 2003-01-08 23:16:33

Temat: Re: szukam informacji
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesław" <w...@i...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Europejskiej z dnia 3 grudnia 2001 roku w sprawie Europejskiego Roku Osób
--------------------------------
Zobacz moje tłumaczenie tego aktu na stronie Samisobie:
http://samisobie.clan.pl/UE/eron2003.htm

Zbig A Gintowt

3. Data: 2003-01-09 08:32:54

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Zbyszku :-) jest to co mnie interesowało. Mam jeszcze pytanie masz
może jakiś szablon na rozpisanie przedsięwzięcia, na zrobienie imprezy taki
profesjonalny??
pozdrawiam Wiesiek
Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:avibg3$cna$1@news.tpi.pl...

4. Data: 2003-01-09 17:23:27

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki Zbyszku :-) jest to co mnie interesowało. Mam jeszcze pytanie masz
> może jakiś szablon na rozpisanie przedsięwzięcia, na zrobienie imprezy
taki
> profesjonalny??
Niestety, przykro mi bardzo, ale nie mam i szczerze mówiąc gdybym nawet
miał, to w tym momencie nie miałbym specjalnej ochoty na realizację
czegokolwiek. Zapytasz, a dlaczego? A dlatego, że kraje takie jak np.
Estonia przygotowywały się do ERON 2003 od 2 lat, a u nas wszystko jest
robione po polsku tj. na "łapu capu". Oznacza to, że duża ilość pieniędzy
zostanie zmarnotrawiona, a wiele "pary pójdzie w gwizdek" ze szkodą dla
całego środowiska. Osobiście nie jestem zainteresowany ewentualnym
korzystaniem z możliwych "obrywów", ale jak znam życie, to będzie wielu
takich, którzy skorzystają z okazji żeby sobie podreperować kabzy. Pisałem
tu na Grupie wiadomość zatytułowaną : "Kulą w płot", niestety reakcja była
zerowa, a dzisiaj mamy wątek "2003 - rok ON - pomóżcie pomóc :o)" w którym
nie tylko nie chcę brać udziału, ale również nie mam ochoty czytać.
Jak czytałeś mój materiał na ten temat, to zwróć uwagę na datę i komentarz,
jeśli data publikacji nie jest wyraźna, to zapytaj Andrzeja Abraszewskiego
kiedy to było opublikowane. Pytanie: czy wcześniej był czas o myśleniu
koncepcyjnym na temat ERON 2003 ? jest pytaniem retorycznym mającym jednak
swój początek u Pani Minister Banach, która sobie o całej imprezie
przypomniała "za 15 dwunasta"...

Pozdrawiam

Zbig A Gintowt

5. Data: 2003-01-10 10:26:59

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znowu masz rację, może i ta moja para i pójdzie w gwizdek, ale nauczę się
choć czegoś i to jest wartość o którą mi najbardziej chodzi będzie jak
znalazł na przyszłość ;-).
wiadomości news:avkb5v$msf$1@news.tpi.pl...

6. Data: 2003-01-10 13:19:08

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znowu masz rację, może i ta moja para i pójdzie w gwizdek, ale nauczę się
> choć czegoś i to jest wartość o którą mi najbardziej chodzi będzie jak
> znalazł na przyszłość ;-).
Broń Boże Wiesiu bym miał Ciebie odwodzić od Twych zamiarów. Potrzeba wielu
ludzi którym chce się chcieć. Mnie brakuje już młodzieńczej werwy i mam "na
łbie" inne obowiązki, ale nie spocząłem jednak na laurach...
Pozdrawiam Cię i życzę udanych przedsięwzięć...

Zbig A Gintowt

7. Data: 2003-01-13 11:40:23

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi hi młodzieńczej werwy a ja co mam powiedzieć jak mi już 41 latek
przeleciało ;-)
Użytkownik "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> napisał w
wiadomości news:avmh7u$2s6$1@news.tpi.pl...

8. Data: 2003-01-13 14:36:17

Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hi hi młodzieńczej werwy a ja co mam powiedzieć jak mi już 41 latek
> przeleciało ;-)
Co masz powiedzieć? Nic, tylko cieszyć się że dopiero tyle. Gdybym był w
Twoim wieku znalazłbym sobie posadkę w Brukseli... Byłem parę latek starszy
od Ciebie , kiedy zaczynałem mój paroletni kontrakt pracy w Afryce, w
zupełnie obcej cywilizacji... Dlatego Wiesiu głowa do góry ...i do przodu,
szkoda każdego roku.

Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

Potrzebna pomoc w Debicy
Wózek inwalidzki elektryczny - sprzedam.
Problemy osób niepełnosprawnych w Polsce
2003 - rok ON - pomóżcie pomóc :o)
Jak krakowscy radni pomagają niepełnosprawnym.