szukam kremu

1. Data: 2010-05-19 15:33:30

Temat: szukam kremu
Od: "Tara" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam kremu po 80-tce dobrej firmy, krem przeciwzmarszczkowy
pozdrawiam
tara

5128 (20100519) __________

2. Data: 2010-05-19 22:04:40

Temat: Re: szukam kremu
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 May 2010 17:33:30 +0200, Tara napisał(a):

> Witam
> Szukam kremu po 80-tce dobrej firmy, krem przeciwzmarszczkowy

Na To to już tylko balsamowanie.

3. Data: 2010-05-19 22:52:47

Od: "Wandzik" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wredna jesteś.

4. Data: 2010-05-20 12:27:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 May 2010 00:52:47 +0200, Wandzik napisał(a):

> Wredna jesteś.

Wredna? Jestem realistką godzącą się z włąsną i innych biologią, ceniącą
swoje pieniądze: też JUŻ nie szukam kremu przeciwzmarszczkowego, choć
jestem o 30 lat młodsza. Bądźmy przytomni - kremy przeciwzmarszczkowe już
po 40tce są już tylko chłytem reklamowym, na który nabierają się panie nie
rozumiejące, że... czas idzie naprzód. :->.

5. Data: 2010-05-20 21:21:22

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po 40tce są już tylko chłytem reklamowym, na który nabierają się panie nie
> rozumiejące, że... czas idzie naprzód. :->.

Nie krzycz. Nikt nie musi robić tego co Ty . Odebranie komuś nadziei w
tak wredny sposób jest brzydkie.

6. Data: 2010-05-20 22:09:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 May 2010 23:21:22 +0200, kika napisał(a):

> Nie krzycz. Nikt nie musi robić tego co Ty . Odebranie komuś nadziei w
> tak wredny sposób jest brzydkie.

Odebranie nadziei na zniknięcie zmarszczek w wieku lat 80? - trollu jeden z
drugim?
:-D

7. Data: 2010-05-20 22:20:42

Od: "kika" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko tyle potrafisz?

8. Data: 2010-05-20 22:44:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 May 2010 00:20:42 +0200, kika napisał(a):

> Tylko tyle potrafisz?

Potrafię też coś poradzić: odpowiada się POD, a nie nad. A na zmarszczki w
wieku lat 80 naprawdę pomaga tylko balsamowanie.
:-)

9. Data: 2010-05-31 20:48:55

Od: "Cezar" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>> z
> Potrafię też coś poradzić: odpowiada się POD, a nie nad. A na zmarszczki w
> wieku lat 80 naprawdę pomaga tylko balsamowanie.
> :-)

POPIERAM :)

10. Data: 2010-06-01 16:22:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 May 2010 22:48:55 +0200, Cezar napisał(a):

> POPIERAM :)

Tanatopraksja - w dzisiejszym języku :-)

Wesele - sukienka
Clinique Anti-Blemish Solutions Liquid Makeup
KOLAGEN naturalny warto?????
włosy w nosie
Ważne dla każdego.