szukam linka

1. Data: 2007-11-17 10:29:44

Temat: szukam linka
Od: " gabrujelka" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie
znalazłam kiedyś tam stronkę z wzorkami, chyba rosjanki, nazywała się "coś
tam fox" , jak się otwierała to na początku było zdjęcie lisa a albumy były
zahasłowane i kurza twarz nie pamiętam jej adresu a teraz bardzo ale to
bardzo by mi się przydała. mam nadzieję, że ktoś z Was pamięta namiar na tą
stronkę. będę wniebowzięta jeśli ktoś będzie mógł mi pomóc. pozdrawiam
serdecznie :)

2. Data: 2007-11-18 14:41:25

Temat: Re: szukam linka
Od: Ewik <e...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Proszę bardzo....

http://www.aufox.com/Lis/index.html

3. Data: 2007-11-18 18:14:23

Od: "Kinga" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam bylam na tej stronie ale zadne wzorki sie nie otwieraja jak ona dziala?

xxx pytanie
[xxx] Pomysły na koperty
chloe, jaka kanwa?
szydełkowe obrusy