szukam modelki (amatorki) do zdjec artystycznych

1. Data: 2004-03-06 21:02:16

Temat: szukam modelki (amatorki) do zdjec artystycznych
Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje dziewczyny , która w zamian za fotki pozuje do zdjeć artystycnych
typu:portret, moda, bielizna, akt artystycznyc itp.Prosze o przemyslane
propozycje, najlepiej z fotką.Mail: g...@w...pl

1. Data: 2004-03-06 22:30:14

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
artystycnych
> typu:portret, moda, bielizna, akt artystycznyc itp.Prosze o przemyslane

p.

1. Data: 2004-03-07 14:03:31

Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

podkarpacie

1. Data: 2004-03-08 08:04:05

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> podkarpacie

daleko :)
p.

1. Data: 2004-03-08 08:19:04

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> daleko :)

A co? Miałaś ochotę być pomolestowana seksualnie?
TV nie ogladasz? Przy takich ogłoszeniach trzeba uważać!
Olik

1. Data: 2004-03-08 08:41:25

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co? Miałaś ochotę być pomolestowana seksualnie?
> TV nie ogladasz? Przy takich ogłoszeniach trzeba uważać!

chyba nie powinno cie obchodzic to na co miałabym ochotę ,pozatym zazdrosny
jestes ze ktos chce kobiety pomolestowac a cibie nie ? :)
p.

1. Data: 2004-03-08 09:04:57

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chyba nie powinno cie obchodzic to na co miałabym ochotę ,pozatym
zazdrosny
> jestes ze ktos chce kobiety pomolestowac a cibie nie ? :)

To było niezwykle błyskotliwe. Brawo!
I jestem NIĄ, a nie NIM.
Pozatym cibie tylko ostrzegam. :-))))
^^^^^^^^^^^
Olik

1. Data: 2004-03-08 14:45:07

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To było niezwykle błyskotliwe. Brawo!
> I jestem NIĄ, a nie NIM.
> Pozatym cibie tylko ostrzegam. :-))))

sorry za niego ,
jesli chodzi o branżę modelowo-reklamowo-promocyjna to wiem na jakie typu
uważac i czego po ogłoszeniach sie spodziewac.
p.>

1. Data: 2004-03-08 15:30:09

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał/a w news:c2hbkq$nm6$1@absinth.dialog.net.pl:

> chyba nie powinno cie obchodzic to na co miałabym ochotę ,pozatym
> zazdrosny jestes ze ktos chce kobiety pomolestowac a cibie nie ?

To nie jest pl.soc.seks, więc daruj sobie takie posty.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-08 15:47:46

Od: Kacper Perschke <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <c2i0uo$6p9$1@absinth.dialog.net.pl> pamana napisała:
> sorry za niego ,
> jesli chodzi o branżę modelowo-reklamowo-promocyjna to wiem na jakie typu
> uważac i czego po ogłoszeniach sie spodziewac.

Z wierzchu nie widać.

Dziewczyna chciała się potwierdzić jako "laska",
z irc'a znała gościa, który co jakiś czas nagabywał j.w.,
pojechała do Lublina z zamiarem zrobienia sobie zdjęć
w ładnych ciuchach. Na miejscu podpisała papier,
zaczęłą się sesja "zdajmij, pokaż", była mowa o ewntualnych zabawkach,
ze stu zdjęć około ćwierci stało się po prostu łagodnym porno.
Fotograf żadnej krzywdy jej nie uczynił, niczym nie odurzył,
tylko jej nie o to chodziło, ale nie umiała odmówić.
Obiecanej płytki, też nigdy na oczy nie widziała.
Dobrze jesli zdjęcia do nikąd nie wyciekły.
Ja na nie na razie nie trafiłem.

Jej zachowanie i naiwnoś są oczywiście jej problemem,
ale dlatego opisuję realną sytuację abyś sama rozważyła
zanim podejmiesz decyzję "w te czy we wtamte".

KAcper
--
Dla mail'ujących: nie nazywam się repcak_ekhcsrep, a kacper_perschke.

Ideal Balance
zabiegi u fryzjera albo jak przywrocic zycie wlosom?
odchudzanie - nadmiar skory
co slychac w antykoncepcji
biel zabkow.... zagubiona :-(