szukam odpowiedzi 3 i 4

1. Data: 2000-05-08 13:34:00

Temat: szukam odpowiedzi 3 i 4
Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponawiam pytanie 3 i 4 i dzieki za odpowiedzi na 1 i 2, wiedzialam ze na was
mozna liczyc...buzia!
3. kupilam drzewko - niby klon ale taki miniaturowy, o drobnych, bordowych
listkach, czy ktos wie w jakiej ziemi cos takiego sie sadzi i czy mozna go
przycinac i kiedy ?
Dodam, ze sie wlasnie dowedzialam ze to klon palmowy - wiec jaka ziemia i
jak ciac?
4. szukam nazwy i producenta lub sklepu (niekoniecznie)woj. mazowieckie)
urzadzenia do
przycinania bokow trawy. Przyuwazylam w Irlandii ze tam boki trawnika nie
dochodza do kraweznikow tylko sa specjalnie przycinane tym urzadzeniem w
taką jakby pionowa scianke. Wyglada to zachwycajaco.

Czekam na odzew, zycze cieplej "zoski", Monika

2. Data: 2000-05-08 14:33:37

Temat: Re: szukam odpowiedzi 3 i 4
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

ad4. gardena produkuje cos takiego. bywa w hipermarketach.
Dorota

3. Data: 2000-05-08 22:43:28

Temat: Odp: szukam odpowiedzi 3 i 4
Od: "Jacek Kaliszan" <k...@o...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Orłowska <m...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cnzR4.37417$O...@n...tpnet.pl...
> [...]
> przycinac i kiedy ?
> Dodam, ze sie wlasnie dowedzialam ze to klon palmowy - wiec jaka ziemia i

Klonika nie tnij. Powinien mieć naturalny -palmowy- pokrój.
Chyba, że ma być to bonsai. Ale to już zupełnie inna historia.
Na początku . Ziemia żyzna pokryta warstwą żwirku ( około 1 do 2 cm ) by
była stale lekko wilgotna.
Uszanowanie
Jacek

4. Data: 2000-05-09 06:56:04

Od: "Monika Orłowska" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tym żwirkiem to bardzo dobry pomysł, nie pomyślałam wcześniej...
Bardzo dziekuję i pozdrawiam, Monika

nadchodzi sezon truskawkowy
Projektowanie
usmiejecie sie :)))