usmiejecie sie :)))

1. Data: 2000-05-08 11:59:37

Temat: usmiejecie sie :)))
Od: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)))

Ja sie nie znam na roslinkach, ale moje "nieszczescie" dokonalo w sobote
wyczynu, ktory nawet mi zaparl dech w piersiach :)))).

Jeden iglakow pobrunatnial, poprosilam Tomka, zeby wzial
cos_czym_sie_podsypuje_w_takich_wypadkach_iglaki i go podsypal (nie pamietam
nazwy).

Po jakichs 20 minutach zaczelam sie zastanawiac co on tak dlugo robi z
jednym iglakiem (a nuz go wykopal???) i poszlam sprawdzic...

Ukochanego znalazlam w kacie ogrodu, na kolanach, obsypal dzielnie okolo 15
SKRZYPOW !!! :))) Na pewno nie zbrazowieja :))) Iglaka oczywiscie nie
podsypal :)))

Jak sie pozniej okazalo pomylka wynikla z tego ze z nasion ktore dostalam od
P.Siciarskiego powschodzily mi sosny, ktore sa juz prawie_identyczne jak
skrzypy, a przynajmniej tez_nie_maja_lisci. :)))))))))))) no a w kazdym badz
razie maja taka sama wysokosc :)))

:)))))
aska :))))

p.s. dobrze ze nie czyta tej listy bo by mnie zamordowal :)))

2. Data: 2000-05-09 06:43:56

Temat: Re: usmiejecie sie :)))
Od: Janusz Czapski <j...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Bałuszek" napisał(a):

> [...]
>
> :)))))
> aska :))))
>
> p.s. dobrze ze nie czyta tej listy bo by mnie zamordowal :)))

HA! HA! HA! Się wzišłem i uśmiałem! :-) Wedle życzenia.
A na miejscu dobrego chłopa, który sie chciał wykazać rzeczywiście bym
zamordował, albo przćwiczył tekst: "a podsypuj sobie sama"!
Pozdrawiam
Janusz

Re: chmiel japonski
karczownik???