Piwonia drzewiasta

1. Data: 2000-05-08 07:14:06

Temat: Piwonia drzewiasta
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podbudujcie mnie, proszę, choć duchowo. Ta moja wysadzona wiosną piwonia
drzewista zachowuje się trochę dziwnie. Ma sporo powiększających się pąków
kwiatowych. Natomiast liście wprawdzie się otworzyły, ale nie do końca (są
trochę otwarte i trochę zwinięte) i na pędach jest jeszcze sporo nie
ruszonych pąków. Podlewam codziennie, bo u mnie straszna susza. Czy może być
powodem to, że piwonia wciąż jeszcze nie wykształciła drobnych korzeni i
"ciągnie" soki jeszcze ze zdrewniałych gałęzi? Nie wiem, co o tym myśleć!

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-05-08 14:35:28

Temat: Re: Piwonia drzewiasta
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Podbuduje Cie duchowo ale nie wiem czy to pomoze Twojej piwonii.
Zrobisz to napewno z zalem ale sadze ze tylko ja uratujesz jak usuniesz paki
kwiatowe ,zostaw tylko jeden zebys zobaczyla kolor kwiatow.To ja napewno
wzmocni.
Pozdrawiam
Boguslaw

3. Data: 2000-05-09 06:20:31

Temat: Odp: Piwonia drzewiasta
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <p...@n...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:008501bfb8f9$d342c880$341da0d4@l3d6w8...
> [...]
paki
> kwiatowe ,zostaw tylko jeden zebys zobaczyla kolor kwiatow.To ja napewno

Dzięki - myśl okrutna, ale (niestety) rozsądna.

Basia.

Nasiona sosny
Reklama
chmiel japonski
Jak rozroznic sosne od kosodrzewiny
sprzedajemy agroperlit, perlit, drewnochron luxol extra i odstraszacze gryzoni