Piwonia drzewiasta

następny post »
From: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Piwonia drzewiasta
Date: Mon, 8 May 2000 09:14:06 +0200

Podbudujcie mnie, proszę, choć duchowo. Ta moja wysadzona wiosną piwonia
drzewista zachowuje się trochę dziwnie. Ma sporo powiększających się pąków
kwiatowych. Natomiast liście wprawdzie się otworzyły, ale nie do końca (są
trochę otwarte i trochę zwinięte) i na pędach jest jeszcze sporo nie
ruszonych pąków. Podlewam codziennie, bo u mnie straszna susza. Czy może być
powodem to, że piwonia wciąż jeszcze nie wykształciła drobnych korzeni i
"ciągnie" soki jeszcze ze zdrewniałych gałęzi? Nie wiem, co o tym myśleć!

Pozdrawiam, Basia.