Sposób na suszę

1. Data: 2000-05-08 07:23:31

Temat: Sposób na suszę
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oczywiście pilnie potrzebny.

Ostatnio na grupie pojawia się trochę różnych dziwnych porad, a to kalendarz
biodynamiczny, a to księżycowy, jakieś historie związane z ascendentami (?)
itd. A gdyby tak zadziałać sugestią? Gdybyśmy wszyscy, jednego dnia i o
jednej porze usiedli, zamknęli oczy, skoncentrowali się i zażyczyli sobie
deszczu?

Mój ogród przymrozki ominęły, ale susza powoli wykańcza. Podlewanie niewiele
daje na terenie o niskim (kopalnie!) poziomie wód gruntowych. A jak coś raz
uschnie, to nie ma już nadziei na regenerację :(

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2000-05-08 11:49:12

Temat: Re: Sposób na suszę
Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>daje na terenie o niskim (kopalnie!) poziomie wód gruntowych. A jak coś raz
>uschnie, to nie ma już nadziei na regenerację :(

Pozostaje Ci zalozyc podlewanie kropelkowe.
Jedna inwestycja i apokoj na lata.
Juras

PS A jak sie wszyscy skupimy to zaleje gornikow.
JK

3. Data: 2000-05-08 22:15:19

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> itd. A gdyby tak zadziałać sugestią? Gdybyśmy wszyscy, jednego dnia i o
> jednej porze usiedli, zamknęli oczy, skoncentrowali się i zażyczyli sobie
8/5 [wczoraj] słoneczko zachodziło na czerwono! może to wróży zmianę pogody?
I trochę deszczu. Oby.
Pozdrawiam, Jerzy>

Piwonia drzewiasta
Nasiona sosny