usmiejecie sie :)))

następny post »
From: "Joanna Bałuszek" <J...@C...Pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: usmiejecie sie :)))
Date: Mon, 08 May 2000 11:59:37 GMT

Witam :)))

Ja sie nie znam na roslinkach, ale moje "nieszczescie" dokonalo w sobote
wyczynu, ktory nawet mi zaparl dech w piersiach :)))).

Jeden iglakow pobrunatnial, poprosilam Tomka, zeby wzial
cos_czym_sie_podsypuje_w_takich_wypadkach_iglaki i go podsypal (nie pamietam
nazwy).

Po jakichs 20 minutach zaczelam sie zastanawiac co on tak dlugo robi z
jednym iglakiem (a nuz go wykopal???) i poszlam sprawdzic...

Ukochanego znalazlam w kacie ogrodu, na kolanach, obsypal dzielnie okolo 15
SKRZYPOW !!! :))) Na pewno nie zbrazowieja :))) Iglaka oczywiscie nie
podsypal :)))

Jak sie pozniej okazalo pomylka wynikla z tego ze z nasion ktore dostalam od
P.Siciarskiego powschodzily mi sosny, ktore sa juz prawie_identyczne jak
skrzypy, a przynajmniej tez_nie_maja_lisci. :)))))))))))) no a w kazdym badz
razie maja taka sama wysokosc :)))

:)))))
aska :))))

p.s. dobrze ze nie czyta tej listy bo by mnie zamordowal :)))