szukam zaczepki

61. Data: 2007-02-20 22:49:58

Temat: Re: szukam okazji
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O tak...jedna literka, odmiana...i już różne...sprawy... ;P
> Terefere...

Właśnie - tere fere :>
:-P

> A ja? Cóż. ;)
> Dziś tu jutro tam...

Tam tzn gdzie? :)

> Może mi się "faza" skończyć w każdej chwili ;D

A to faze masz teraz?
To po co ja się tu kurna wysilam? :)))

> Może choć nietóre KaEfki zatęsknią! ;P

Oj napewno :))))

Pozdrawiam
Vicky

62. Data: 2007-02-20 22:54:12

Temat: Odp: szukam zaczepki
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik paweł niezbecki <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erfq7q$a8o$...@n...onet.pl...
> Użytkownik<j...@w...pl>
s.com

> [....]
>
> Nie, boję się ciebie.
> Wydajesz się nieobliczalny.

A mnie się "łajzo" ;) nie obawiałeś...
[a przynajmniej nie w ten sposób]
Zresztą słusznie... ;D

W sumie co to za problem kilka razy chycić po gębie?! ;)

63. Data: 2007-02-20 23:47:57

Temat: Re: szukam zaczepki
Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 22:58, "Natek" <n...@o...pl> wrote:
> Użytkownik <j...@w...pl> napisał w
wiadomościnews:1172007285.267027.66800@k78g2000cwa.g
ooglegroups.com...

> [...]
> To Ty podszywałeś się pod Przemka D.?

Paranoja!
Ty wszystkich swoją miarą mierzysz (czy też miarą środowiska, w którym
się obracasz)?

> Pan informatyk z googla albo z innej administracji?
> To by wyjaśniało pewne dziwnie zniknięte w googlach
> wcześniejsze jej posty.

???
Ty się lecz!
Czy Ty w ogóle masz jakiś cel w życiu, jakieś zajęcie? Bo wygląda mi
na to, że jednak nie. Oprócz grup, oczywiście i łażenia po profilach.
Żałosna jesteś.
Żaden mój post nie został usunięty, chyba, że przez Ciebie, albo
jakiegoś innego delikwenta.
No i chyba, że bez mojej wiedzy.
Czy Ty myślisz, że ja mam coś do ukrycia, że czymś mnie zaskoczysz?
Ile ty masz lat, kobieto? Taktyka na poziomie podstawówki ...

I już zdaje się pisałam, co o Tobie i Twojej obsesji myślę. Może więc
coś przytoczę, skoro Ty tak bardzo lubisz przytaczać. Może tym razem
zapamiętasz, że to co robisz, jest DZIECINNE i ŻAŁOSNE:

napisał:er8091$q...@n...onet.pl...

ups.com...

> Nudna jesteś jak się powtazrasz... weźże wymyśl coś nowego bo pomyślę żeś jakiś
boot...made by ZPK ;)

Zrozum - ona nie umie! Ona umie tylko łazić po profilach, tak jak
większość zresztą.;) To zamiast dobrej literatury, muzyki, sztuki, w
sam raz dla niej, dla panienki na jej poziomie.;)
Ona sama od siebie nie ma nic sensownego do powiedzenia, więc opiera
się tylko na cytowaniu innych grupowiczów, bądź mędrców świata tego.
Gdyby napisała coś prosto od siebie, to przeczytać by się tego zapewne
nie dało, ponieważ byłby to jeden wielki wulgaryzm i bełkot,
przepojony nienawiścią do całego świata. Sfrustrowana, pokrzywdzona,
gdzieś się musi wyżyć za swój los. Nie miejmy jej tego za złe. Teraz
bidulka łazi po profilach znowu ... To chyba męczące? Boże, jakie
ambitne zajęcia ludzie sobie wynajdują... Ciekawe zjawisko
psychologiczne ... Może to do czegoś wykorzystam ...

Pozdrawiam,
Magda
----------------------------------

On 17 Lut, 23:36, "Natek" <n...@o...pl> wrote:

> To nie ja, to Goethe.

- Nie ma nic gorszego, niż aktywna głupota.
- To nie ja, to Goethe.

"Elu, czy można mieć do Ciebie prośbę, byś stosowała się do
netykiety, ponieważ nie da się czytać Twoich postów. Stosuj,
proszę, znaki cytowania, bo można się pogubić w tym, co jest Twoim
przemyśleniem, a co zostało napisane przez Twojego przedpiśćcę

Pozdrawiam,
Alinne"

To nie ja, to TY na pl.hum.poezja

:D
Natek

M:
- Tak, to ja. A co chodzi? Php zabronione?

N:
Ależ skąd. Zacytowałam, bo mi się bardzo
Twoja dawna prośba do Eli spodobała.

A co? php to drażliwy temat?

:D
Natek

M:
A dlaczego miałby być drażliwy?
Wręcz przeciwnie. Bardzo lubię php. Można poczytać wiele wspaniałych
wierszy, i głównie dlatego odwiedzam php, można wiele się dowiedzieć,
nauczyć. Grupa, na której dostaje się nagrodę ma być drażliwym
tematem? Nie musisz grzebać - wiersz "Ja motyl" ;) Nie mam nic do
ukrycia, ani krytyki ani pochwał się nie wstydzę.

Pozdr.
Magda
-----------------------------------

I powtórzę - nie napisałam nigdy nic, czego mogłabym się wstydzić.
Może napisałam coś, czego to TY mogłabyś się wstydzić, co?
I nigdy, w przeciwieństwie do Ciebie, i wielu osób na tej grupie,
nikogo nie zwyzywałam.
Zapewne zazdrościsz, co? Ty tak nie umiesz...

>[...] Wiesz, że bez
> wyzwisk można obrażać jeszcze dotkliwiej?

Ty przytomna jesteś? Wyzwiska są ok?
Obrażać wyzwiskami można tym bardziej dotkliwie, i jakże to
niekulturalne. Ale Ty tego nie zrozumiesz ... Pewnie przywykłaś do
wyzwisk ... Cóż, niektórzy bez nich nie umieją się obejść.
Trzeba UMIEĆ komunikować się bez wulgaryzmów i podstępów. To się
nazywa SZCZEROŚĆ.
Ty tak nie umiesz. A na swoją "obronę", a moją rzekomą
"niekorzyść" (ROTFL) umiesz jedynie przytaczać wypowiedzi innych i
moje własne. Nic sensownego od siebie nie umiesz napisać.
Cieszę się, że masz zajęcie na kolejnych parę miesięcy. Grzeb się
dalej w starych postach. Niezłe hobby...tfu, odchyłka.

> [...] "Chaos masz w swojej pustej główce i niepoukładanym życiu emocjonalnym."

Cóż, taka prawda. Ba, jeszcze gorsza. Jesteś dziecinna i chyba
"chora". Twoje jedyne zajęcie to chodzenie po profilach. Już Ci
napisałam, że nie mam nic do ukrycia i niczego się nie wstydzę. Żadnej
z tych wypowiedzi.
A moja przewaga nad Tobą jest taka, że brzydzę się takimi zajęciami,
jak chodzenie po obcych profilach i grzebanie w starych postach innych
grupowiczów. A mogłabym zapewne wygrzebać niezłe numery z Twojego
jakże bogatego życia usenetowego.
I jeszcze raz powtórzę - żaden profil i żaden mój post nie został
usunięty. Zmieniłam jedynie adres mailowy ok.dwa tygodnie temu.
Wszystko jest w archiwum, do wszystkiego jest dostęp. Więc Twoje
urojenia o jakimś usuwaniu czy znikaniu postów, to sprawa mocno już
zaawansowana, i myślę, że do leczenia. A te Twoje chodzenie po
profilach, to jak myślisz - natręctwo czy zaburzenie obsesyjno-
kompulsywne? To się leczy. I nie wmawiaj mi, że Cię obrażam. Piszę
jedynie bolesną być może prawdę.
Po raz ostatni, zresztą, bo to już dawno stało się nudne.

Magda

64. Data: 2007-02-20 23:56:58

Temat: Re: szukam serduszek
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erftrb$5lp$...@a...news.tpi.pl...

> No coś Ty - jak mogłabym przegapić tak zajmujące posty :)
> :-P

Tu cię MAM! B)
I tak wiedziałem... ;)
Kolejne serduszko mi pika... ;P

To muszę zacząć jakiś serio wazny i ciekawy wątek :)
Ale jeszcze trochę niech się gdziebądź uspokoi...

;)

65. Data: 2007-02-21 00:00:19

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erfrh3$pun$...@a...news.tpi.pl...

> Ja nie czytam wszystkich :)

> Magdaleno stajesz się jedną z tych żmij pisząc w ten sposób....

To nie wiiedziałaśśśśśś że wsszyssssssscy [jjjaaa magdkaaa iiinnniii ii tyyyyy]
jessssteśśśśmy jjjeedddnejjjj krrrwwiiii...??????!!!!!

~~~~~~~~<;F

66. Data: 2007-02-21 00:00:21

Od: "Magdalena" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lut, 23:07, "Vicky" <b...@p...onet.pl> wrote:

> Ja nie czytam wszystkich :)

> Magdaleno stajesz się jedną z tych żmij pisząc w ten sposób....

Pisząc PRAWDĘ o większości uczestników grupy? Nie sądzę. Najwyższy
czas, by wszyscy, którzy tu zaglądają, a się nie udzielają (jest ich
masa, uwierz), poznali prawdę.
Jakoś innym nie zwracasz uwagi... Interesujące ... Mimo wulgaryzmów,
obelg i wyzwisk jakich używają ad personum ...

Pozdrawiam,
Magda

67. Data: 2007-02-21 00:03:48

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erfu03$66g$...@a...news.tpi.pl...

> Właśnie - tere fere :>
> :-P

> Tam tzn gdzie? :)

Nie znacie dnia ani godziny... ;)

> A to faze masz teraz?
> To po co ja się tu kurna wysilam? :)))

Żeby czuć że zyjesz tu i teraz?!? ;)

> Oj napewno :))))

Oj!!! BAŚHA!!! ;P

68. Data: 2007-02-21 00:18:15

Od: "Natek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...

[...]

Kłamiesz.
"Zero", "niewyżyta stara panna", "pusty durszlak", "prymityw"
itd. itp. - to są wyzwiska jak najbardziej.

> [...]

- Obrażać wyzwiskami można tym bardziej dotkliwie, i jakże to
- niekulturalne. Ale Ty tego nie zrozumiesz ... Pewnie przywykłaś do

Przeczytaj swoje ostatnie zdanie z powyższego akapitu
- tak wygląda Twoje chamstwo. Klasyczny przykład.
Spróbuj zrozumieć, zastanów się choć przez chwilę.
To jest najczystszej wody chamstwo.

- Grzeb się
- dalej w starych postach. Niezłe hobby...tfu, odchyłka.

Nie wierzę w reklamę. Szczególnie nachalną - więc
sprawdzam. Co drugi post wyjeżdżałaś z autoreklamą,
jaka to jesteś dobra, szczera itd - a jednocześnie
prezentowałaś szczerą pogardę i nienawiść do myślących
inaczej niż Ty (choćby "panienek z netu" - choć
"chłopaczkowi z netu" w tym samym czasie kibicowałaś,
bo się najpierw wkupił pogłaskaniem).
Obrzydliwa ta Twoja moralność, Magda.
A wlazłaś na świecznik - gdybyś się nie rozpychała,
zostawiłabym Cię w spokoju. Ale Ty chcesz dawać
przykład.
Czepiam się za nieuczciwą autoreklamę.
Ile razy mnie obraziłaś, nie znając - nie liczę.
Akurat to mi powiewa.
Inni mi nie powiewają.
Ludzie wartościowi mi nie powiewają.
Ludzie nieświadomi też mi nie powiewają,
dlatego mówię, że reklamujesz zły produkt.
Formułę pewnie obrałam trudnozjadliwą, ale subtelnej
nie słychać wcale w tym gąszczu, więc chociaż tak.

Natek

69. Data: 2007-02-21 00:46:23

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Natek <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erg341$vt5$...@n...onet.pl...
> [...]
> dlatego mówię, że reklamujesz zły produkt.
> Formułę pewnie obrałam trudnozjadliwą, ale subtelnej
> nie słychać wcale w tym gąszczu, więc chociaż tak.

===
Za włosy ją... ;P

70. Data: 2007-02-21 07:19:43

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To nie wiiedziałaśśśśśś że wsszyssssssscy [jjjaaa magdkaaa iiinnniii ii
tyyyyy] jessssteśśśśmy jjjeedddnejjjj krrrwwiiii...??????!!!!!

Nie wydaje mi się :)

Pozdrawiam
Vicky

Psychosomatyka
"cyrk" niepełnosprawnych
http://www.youtube.com/w atch?v=jk33qVgCWmc
dziś "Va-lentin", czyli dzień bez pośpiechu
Teraz kwestia chrztu ;)