szukam zaczepki

91. Data: 2007-02-22 22:38:17

Temat: Re: szukam serduszek
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erkf0f$p44$...@a...news.tpi.pl...

> Myślę że wszystko ma swoje miejsce na różnych etapach życia.

To masz na myśli chęci prawdziwie wielkiego kalibru...takie które zmieniają
jeden etap życia w drugi...a ja o takich na codzień :)

> a>le już dość dawno wyszło mi że chęci biorą się...

> Nie wiem jak można wygłodzić wolę :))))

Nie decydując się -nie zgadzając- na uleganie jakiejś presji? ;)

> W końcu jesteś marsjaninem :)

Pierwsze słyszę [a może nie pierwsze?] ;P
Aż tak jestem odjechany? :'(

> Zmuszasz?

No własnie nie wiem -może czujesz jakąś presję z mojej strony albo cuś? ;)

92. Data: 2007-02-23 06:46:17

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Ależ To Magda była -razem z tobą- ową "sytuacją" :)

Piewszy raz w życiu byłam sytuacją.
:-]

> To Ty zupełnie nieszkodliwy jesteś :>

Ale jakże szkodliwe to !wydaje się! tym którzy wciąż się maskują
-mnie [i mi podobnych] uważają za namolnego i groźnego dla nich - ich
de-maskatora... :P

No to sobie pochlebiłeś :)))
A tak swoją drogą - ja nie rozumiem takich postaw. Dlaczego ludzie nie
potrafią podejść normalnie, bez emocji "zabójczych" do takich rzeczy. Jes
grupa dyskusyjna, piszą na nią ludzie - chcący dyskutować na różne tematy -
skąd bierze się taka wewnętrzna chęć oceniania innych?? Rozumiem że można
nie zgadzać się ze słowami przedpiścy, ale oceniać jego jako osobę i wytykać
mu na podstawie tego co pisze o sobie jego wady to żenujące, szczególnie nie
mając pojęcia o tej osobie. Jawi się to jak typowe zachowanie
"nieudaczników" którzy nie potrafią odreagować w rzeczywistości swoich
niepowodzeń. Nie chodzi mi teraz o osoby z którymi faktycznie nie da się
inaczej pisać (czyli kupozjadaczy jacy bywali na grupie).

>Tyle że Kipling pisał o życiu...a że niektórzy uważają to za bajki? Zapewne
>zwolennicy wersji że życie to >dżungla w której się trza wzajemnie
>zagryzać. "Księga Dżungli" -coś ci to mówi?! ;P
>Poczytaj poczytaj...właśnie takie książki pomagają spojrzeć na życie
>inaczej! ;)
>Spróbuj choć -proszę...dla samej siebie. :)

Każdy znajduje życie tam gdzie chce.
Książka to teoria z domieszka subiektyizmu pisarza.
To kogo uważasz za autorytet to Twoja sprawa .. dla mnie życie nie leży w
książkach tylko "na ulicy" :)

Pozdrawiam
Vicky

93. Data: 2007-02-23 06:52:35

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To masz na myśli chęci prawdziwie wielkiego kalibru...takie które
> zmieniają
> jeden etap życia w drugi...a ja o takich na codzień :)

Nie - mam na myśli wszystkie :)

> Nie decydując się -nie zgadzając- na uleganie jakiejś presji? ;)

Presji?
Presja jest formą przymuszania.
Jak dla mnie robienie czegoś z przymusu to zaprzeczanie samej sobie.

> Pierwsze słyszę [a może nie pierwsze?] ;P
> Aż tak jestem odjechany? :'(

No widzisz teraz Ty nie wiesz o co chodzi - o to że faceci saz Marsa :]

> No własnie nie wiem -może czujesz jakąś presję z mojej strony albo cuś? ;)

Ale nie masz wyrzutów sumienia? :))

Pozdrawiam
Vicky

94. Data: 2007-02-23 06:55:30

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czyta z wypiekami w serduchu...? :)
>Albo mąż jej wyłaczył komputer... :(

A może zniknęła wraz z popielcem?

Pozdrawiam
Vicky

95. Data: 2007-02-25 03:47:10

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erm2vu$dc1$...@a...icm.edu.pl...

> Nie - mam na myśli wszystkie :)

To po co wspominałaś o jakichś "etapach zycia" kiedy tu o zwykłą chętkę na
bułkę z masłem idzie? Już zresztą nie wiem na co nie-miałaś ochoty ;)

> Presji?
> Presja jest formą przymuszania.
> Jak dla mnie robienie czegoś z przymusu to zaprzeczanie samej sobie.

Na przymus też się podobno zgadzamy... ;)

> No widzisz teraz Ty nie wiesz o co chodzi - o to że faceci saz Marsa :]

Już się pogubiłem...o co szło. Ale Mars i ja?
No jak ostatecznie trzeba to polecę spowrotem... ;)

;)

> Ale nie masz wyrzutów sumienia? :))

Będziesz się martwić jak złapię po tobie jakieś wyrzuty na sumieniu?
OOooooTaak! Mam Wielkie Wyrzuty po tobie!!
OOOOgrooomne... ;)

96. Data: 2007-02-25 03:57:41

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erm2k5$ce0$...@a...icm.edu.pl...

> [...]
>
> Ale jakże szkodliwe to !wydaje się! tym którzy wciąż się maskują
> -mnie [i mi podobnych] uważają za namolnego i groźnego dla nich - ich

A co mi tam...i tak kto umie to się nie przejmie
-tylko uśmichnie półgębkiem i tyle...
;)

> [...]
> niepowodzeń. Nie chodzi mi teraz o osoby z którymi faktycznie nie da się
> inaczej pisać (czyli kupozjadaczy jacy bywali na grupie).

Wielu pisze bo nie ma co zrobić z tym co w sobie nosi...i robią to tak jak
potrafią tutaj.
Jeśli wejdą w interakcję z drugim -to spięcia osobowości i "problemów" są
czymś normalnym.
Ale tu również działa dobrze zorganizowana "grupa pod wezwaniem" -coś mi się
widzi że userzy dla takich to zwykłe króliki doświadczalne...ale czasem i
jakiś królik może stanąć połykaczowi ognia ością w gardle... ;)

> [...]
> Książka to teoria z domieszka subiektyizmu pisarza.
> To kogo uważasz za autorytet to Twoja sprawa .. dla mnie życie nie leży w

Życie leży na ulicy...fajne...tylko nieco takie...rynsztokowe...! ;)
Życie wg mnie jest wszędzie...i w książkach i w oczach dziecka i na
ulicy...tak samo jak wszędzie jest subiektywizm odbiorcy i nadawcy...

97. Data: 2007-02-25 03:58:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erm36k$8lf$...@a...news.tpi.pl...

> A może zniknęła wraz z popielcem?

Ponooć kupa roboty...ale się jak widać odezwała...

Psychosomatyka
"cyrk" niepełnosprawnych
http://www.youtube.com/w atch?v=jk33qVgCWmc
dziś "Va-lentin", czyli dzień bez pośpiechu
Teraz kwestia chrztu ;)