[szukam] program Haft krzyżykowy

1. Data: 2004-10-12 14:52:33

Temat: [szukam] program Haft krzyżykowy
Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaną w FAQ stronę wcięło, a niechcący usunęłam sobie program przy zmianie
komputera, ufając, że będe go mogła sobie znowu ściągnąć w razie potrzeby
:-(
Czy ktoś wie jaki są losy tego programu?

Sporadycznie z niego korzystałam a teraz potrzebuję przerobić mały obrazek na
krzyżyki - mam kilkadziesiąt słoików borówek i wpadłam na pomysł że jak wykrzyżykuje
_czapeczki_ na zakrętki to będę miała drobne upominki dla bliskich.

gdaMa (Magda),
adres nadawczy to spampułapka...
odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

1. Data: 2004-10-12 15:23:30

Temat: Re: [szukam] program Haft krzyżykowy
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecialo

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

1. Data: 2004-10-12 16:51:59

Temat: Odp: [szukam] program Haft krzyżykowy
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś wie jaki są losy tego programu?
Patrz wątek z 28,09,2004 pt. "program do haftu krzyżykowego" przeze mnie
rozpoczęty:)
Pozdrav.Rene

1. Data: 2004-10-12 18:32:18

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" wrote in message news:ckh265$e6n$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Patrz wątek z 28,09,2004 pt. "program do haftu krzyżykowego" przeze mnie
> rozpoczęty:)

Dzieki, juz sciagam :-))

gdaMa (Magda)
http://mmmki.webpark.pl/hafty.html
adres nadawczy to spampulapka...
odbieram z mmmki(malpa)wp(kropka)pl

1. Data: 2004-10-13 04:16:53

Od: "ewa Irys" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa <s...@w...pl> napisał(a):

> [...]
wykrzyży
> kuje _czapeczki_ na zakrętki to będę miała drobne upominki dla bliskich.

Strony nie wcięło wejdź w wyszzukiwarkę gogle wpisz lanarte jest w trzeciej
pozycji i programy również są
pozdrawaim EWA

[xxx] kamasutra pytanie
<frywolitki> pomocy