[xxx] kamasutra pytanie

1. Data: 2004-10-12 13:30:14

Temat: [xxx] kamasutra pytanie
Od: "karo" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Wpadłam właśnie na pomysł wyhaftowania pozycji z kamasutry, oczywiście
do sypialni;) Przewertowałam archiwum i znalazłam wątek [wzory do sypialni]
ze stycznia zeszłego roku:), w którym dziewczyny odnalazły całkiem fajne
grafiki. I ja własnie z pytaniem do tych które to haftowały. Jak efekt? Ile
kolorów? Bo nie wiem czy warto zaczynać kłótnie z PCStitchem o jak
najmniejszą ilość kolorów;) a może odnalazły się jakieś inne wzory w
międzyczasie?
Byłabym wdzięczna za odpowiedzi:)

pozdrawiam serdecznie
karo [: Monika, 3miasto :]

1. Data: 2004-10-12 13:48:13

Temat: Re: [xxx] kamasutra pytanie
Od: "karo" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie znalazłam też całkiem fajny obrazek, niestety nie kamasutra;)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=55500&o
b=0

Pozdrawiam,
karo [: Monika, 3miasto :]

1. Data: 2004-10-12 13:48:46

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam jeden z obrazków,z 15 kolorow,przesyłam zdjecie na priv

Agatek

<frywolitki> pomocy
jeszcze raz o maszynie do szycia :)
pyt. o nici do szydełkowania