szukam zaczepki

71. Data: 2007-02-21 08:13:28

Temat: Re: szukam serduszek
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Pisząc PRAWDĘ o większości uczestników grupy? Nie sądzę. Najwyższy
>czas, by wszyscy, którzy tu zaglądają, a się nie udzielają (jest ich
>masa, uwierz), poznali prawdę.
>Jakoś innym nie zwracasz uwagi... Interesujące ... Mimo wulgaryzmów,
>obelg i wyzwisk jakich używają ad personum ...

Prawda. I co nią jest? To że "to kłębowisko ciekawskich i zawistnych żmij"?
Któż jest na tej grupie taka zawistną żmiją? O co mieliby być zawistni? Sama
pisałaś niedawno że nie da się oceniać ludzi nie znając ich w realu. Emocje
są złym doradcą. I po co się emocjować jak to tylko net? Tu każdy może być
kim chce i zmienić się jak chce i kiedy chce.
Poza tym co Ci z tej prawdy?
Myślisz że kogoś ona tu obchodzi?
Osoby które przychodzą na grupę a nie udzielają się przeważnie szukają
pomocy a nie taniej sensacji.
Ci inni którym miałabym zwrócić uwagę nie są osobami które zwykły mawiac o
sobie że są dobroduszne i chętnie pomagają ludziom. Pamiętasz swój post o
tym jak ktoś zasłabł na ulicy?
Czytając teraz to co piszesz mam wrażenie że wraz z nickiem zmieniłaś
całkowicie swoją osobowość.
Nie chciałabym żebyś odebrała to co piszę jako atak na Ciebie. Wdając się w
pyskówki z innymi przeciągają się tylko bezsensowne tematy prowadzące do
niczego. Za rok i tak nikt o tym nie będzie pamiętał .... może poza tymi
którzy mają KF zapełniony.
Masz prawo do pisania czego chcesz i jak chcesz. A to czy osoby które Cię
czytają będą kojarzyły Cie z grupą osób taką jak ajtne i vonBraun czy
Niezbecki i Dębski albo Bluzgacz i tomasz to zalezy tylko od Ciebie. (Bez
urazy to tylko przykładowe nicki).
:)

Pozdrawiam
Vicky

p.s.
nie zwracam nikomu uwagi, wyrażam tylko swoje zdanie

72. Data: 2007-02-21 08:16:53

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tu cię MAM! B)
I tak wiedziałem... ;)
Kolejne serduszko mi pika... ;P

Chyba to z 4-paka tic taca na komórce :))))))

Pozdrawiam
Vicky

73. Data: 2007-02-21 13:43:47

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ergrrt$5bo$...@a...news.tpi.pl...

> To nie wiiedziałaśśśśśś że wsszyssssssscy [jjjaaa magdkaaa iiinnniii ii
> tyyyyy] jessssteśśśśmy jjjeedddnejjjj krrrwwiiii...??????!!!!!
>
> Nie wydaje mi się :)

Wydawanie się akurat tu nie ma nic do rzeczy. Gatunek to gatunek.
Cechy gatunkowe są wspólne.
Łudzisz się moze tylko ze nie byłabyś zdolna do tego do czego są inni ludzie -i
tyle... ;)

A swoją drogą wiesz zapewne z jakiej ksssssssiążżżżżżki zaczerpnąłem inssssspirację?
Mądra rzecz choć lekceważona jako lektura... ;)

74. Data: 2007-02-21 14:48:07

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wydawanie się akurat tu nie ma nic do rzeczy. Gatunek to gatunek.
>Cechy gatunkowe są wspólne.

Jakie cechy gatunkowe masz na myśli?

>Łudzisz się moze tylko ze nie byłabyś zdolna do tego do czego są inni
>ludzie -i tyle... ;)

Nie inni, tylko niektórzy.

>A swoją drogą wiesz zapewne z jakiej ksssssssiążżżżżżki zaczerpnąłem
>inssssspirację? Mądra rzecz >choć lekceważona jako lektura... ;)

Z "wpływ rozmnażania żmiji na kominukację na grupie psp"? :-P

Pozdrawiam
Vicky

75. Data: 2007-02-21 14:54:34

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ergv73$iar$...@a...news.tpi.pl...

> Tu cię MAM! B)
> I tak wiedziałem... ;)
> Kolejne serduszko mi pika... ;P
>
> Chyba to z 4-paka tic taca na komórce :))))))

Dobra dobra...wiem...nie możesz tak ofen przy wszystkich... ;D

Stracone... :'(

76. Data: 2007-02-21 15:20:49

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erhmam$7r4$...@n...news.tpi.pl...

> Jakie cechy gatunkowe masz na myśli?

WSZYSTKIE!
:)

> Nie inni, tylko niektórzy.

Oj żebyś się nie zdziwiła...nie życzę ci sytuacji która uaktywni zwierzę.

"Jaka jest różnica pomiedzy mężczyzną a kobietą?
Mężczyzna to człowiek i zwierzę
Kobieta to anioł i...zwierzę"

> Z "wpływ rozmnażania żmiji na kominukację na grupie psp"? :-P

Kpisz czy naprawdę Baśku nie wiesz? ;)
Nawet Disney to /choć jak zwykle dupiato/ zaadaptował :)

77. Data: 2007-02-21 16:24:51

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie cechy gatunkowe masz na myśli?

>WSZYSTKIE!
>:)

Chodzi mi o tą konkretną sytuację o której pisałeś .... przeczytaj wyżej.

> Nie inni, tylko niektórzy.

>Oj żebyś się nie zdziwiła...nie życzę ci sytuacji która uaktywni zwierzę.

Czy to znaczy że wszyscy tacy są?
Coś uogólniasz za bardzo

>"Jaka jest różnica pomiedzy mężczyzną a kobietą?
>Mężczyzna to człowiek i zwierzę
>Kobieta to anioł i...zwierzę"

Nie wiem co tak spatrzyło CI obraz świata :)))))))

>Nawet Disney to /choć jak zwykle dupiato/ zaadaptował :)

Nie kpie i nie wiem :)
Nie wiem nawet o którą część CI chodzi :)
A Disney zaadoptował ponad setkę i w każdej jakiś wielki wątek był.

Pozdrawiam
Vicky

78. Data: 2007-02-21 16:25:39

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba to z 4-paka tic taca na komórce :))))))

Dobra dobra...wiem...nie możesz tak ofen przy wszystkich... ;D

Przede wszystkim to nie chce :))

Pozdrawiam
Vicky

79. Data: 2007-02-21 17:41:48

Temat: Odp: szukam serduszek
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erhrri$q5a$...@a...news.tpi.pl...

> Dobra dobra...wiem...nie możesz tak ofen przy wszystkich... ;D
>
> Przede wszystkim to nie chce :))

A gdybyś chciała -mogłabyś? ;P

80. Data: 2007-02-21 17:59:29

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:erhs02$n26$...@n...news.tpi.pl...

> Chodzi mi o tą konkretną sytuację o której pisałeś .... przeczytaj wyżej.

> Czy to znaczy że wszyscy tacy są?

Tak uważam/tyle ze się maskują raz lepiej raz gorzej
-nawet- ZWŁASZCZA! przed samymi sobą/

> Coś uogólniasz za bardzo

Cechy gatunkowe są ogólnie takie same
Popędy, instynkt samozachowawczy.
Jednostki mogą róznie je przejawiać
-ale w ostatecznościach zwierzęca huć i tak wylazi jak wążżżż
Ssssssssss........ ;)

> Nie wiem co tak spatrzyło CI obraz świata :)))))))

Kobiety i księża? ;P

> Nie kpie i nie wiem :)
> Nie wiem nawet o którą część CI chodzi :)
> A Disney zaadoptował ponad setkę i w każdej jakiś wielki wątek był.

Kiplinga "Księga dżungli"
Warto sobie kiedyś poczytać do poduszki
-nawet mając dzieścia-dzieści-dziesiąt lat. :)
Z nim [Kiplingiem] tak jak z Milne'm i Exupery'm
-zawsze aktualni zawsze na czasie!
A zapominamy o nich...

Psychosomatyka
"cyrk" niepełnosprawnych
http://www.youtube.com/w atch?v=jk33qVgCWmc
dziś "Va-lentin", czyli dzień bez pośpiechu
Teraz kwestia chrztu ;)