szukam servera

1. Data: 2000-08-29 17:33:35

Temat: szukam servera
Od: radosna <d...@i...bogus> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Czytam wazsa grupe juz od dawna ale ze wzglegu na to ze mieszkam za oceanem(tak
mysle)
nie moge na grupe wysylac moich postow a chcialabym zobaczyc jak to jest zdenerwowac
sie na Anie lub
ninke (bez obrazy), chcialabym poprostu brac udzial w tych waszych rozmowach, bo
nie raz i nie dwa az mi sie cisnelo na usta zeby cos skomentowac...
Moze tym razem znalazlam dobry server:)

Pozdrawiam
Radosna

M$ Upgrade: Windows98 + 2 Windows = Windows2000
Submitted via WebNewsReader of http://www.interbulletin.com
Complaint against spamming pls. to: abuse @ InterBulletin.com

1. Data: 2000-08-29 18:28:42

Temat: Re: szukam servera
Od: "Pan_Zenek" <z...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

radosna napisał(a) w wiadomości:
> [...]
rozmowach, bo
>nie raz i nie dwa az mi sie cisnelo na usta zeby cos skomentowac...

no i znalazłaś gratuluje

>Pozdrawiam
>Radosna

Ja również
Zenek

1. Data: 2000-08-29 19:12:31

Od: Angela Thomas <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Zenek,

dziekuje za mile przyjecie:)
Znalazlam rzeczywiscie, ale musialam tego posta przeslac przez strone
internetowa a nie program do e-mailowania ( sorry za niezbyt komputerowe
slownictwo, ale w tej dziedzinie nie jestem zbyt dobra).
No ale coz ten post dowodzi tego ze jednak znalazlam server dostepny dla
mnie:)

Pozdrawiam
Angela Thomas (radosna)

1. Data: 2000-08-29 20:06:50

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> chcialabym zobaczyc jak to jest zdenerwowac sie na Anie lub
> ninke (bez obrazy),

Ej radosna, masz kuku na muniu, Twoje ubranie jest juz przestarzale i takie
brzydkie, ze powinnas sie wstydzic. To juz wyszlo z mody, gdzie Ty masz
glowe jajcarska kobito? A Twoje uczesanie, to moja babcia nieboszczka miala
juz lepsze. Teraz juz sie zdenerwowalas? :-)) A tego "bez obrazy" nie
musialas dodawac, a przynajmniej to sie tyczy mnie, bo ja nic do Ciebie
prosze pani nie mam za to i to, ze o mnie wspomnialas juz w pierwszym swym
poscie to dla mnie szczery i nieudawany zaszczyt :-))). Bardzo sie ciesze,
ze moge poczytac to co piszesz, witaj w tych jakze niskich progach, gdzie
pelno bambusow i pseudo psychologow. Oczywiscie sa tez wyjatki, a taka osoba
jestem ja, ktora sie raczej zaliczam do tych psychicznych, ku mej nie
radosci :-(.
Ania

1. Data: 2000-08-29 21:14:43

Od: Angela Thomas <t...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Aniu,

To ja Radosna... Strasznie mi milo ze odpowiedzialas na moj post, bo
szczerze, nie spodziewalam sie tak szybkiej reakcji.
Fakt faktem, nie wiem czy nosze sie nowoczesnie czy tez nie, czy mam
fruzure z pierwszych stron katalogow fryzjerskich, ale strasznie lubie
czyatac co tu wypisuja i czasami denerwuje sie, ale to chyba bardziej
dlatego ze nie moglam brac udzialu w wymianie zdan. Co prawda nie jestem
zadnym psychologiem a tylko co najwyzej ucze dzieci angielskiego, ale
uwielbiam "wpatrywac" sie w ludzka psychike i sposob postepowania. No
coz, dziekuje ci za mile przyjecie i mam nadzieje ze pomimo wszystko,
pomimo to co pisza tu ludzie o tobie, bedziemy mogly wymieniac zdania na
stopie pokojowej:)

Pozdrawiam,
Angela (Radosna)

1. Data: 2000-08-29 21:33:22