szukam woka fi=70cm.

1. Data: 2010-01-19 11:33:42

Temat: szukam woka fi=70cm.
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Prawusek" <p...@i...pl>
Subject: szukam woka fi=70cm.
Date: 19 stycznia 2010 10:44

Jak w tytule.

2. Data: 2010-01-19 11:35:50

Temat: Re: szukam woka fi=70cm.
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W usenecie szukasz?
Narysowac Ci, czy jak?
I, za przeproszeniem, co ma "fi" woka do psyche?
MK

3. Data: 2010-01-19 11:50:19

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> W usenecie szukasz?
> Narysowac Ci, czy jak?
> I, za przeproszeniem, co ma "fi" woka do psyche?
> MK

Ma, poprawiłaby mi się, gdybym znalazł taki wok za niewygórowana cenę. A
zapytać nie szkodzi, moze ktoś wie, widział, albo sprzedaje...

4. Data: 2010-01-19 11:52:28

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedyne woki, jakie widziałam to w sklepikach z egzotycznym żarciem i w
..Ikei. Ale coś mi się wydaje, że nie tego oczekiwałeś. MK

5. Data: 2010-01-19 12:08:34

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jedyne woki, jakie widziałam to w sklepikach z egzotycznym żarciem i w
> ..Ikei. Ale coś mi się wydaje, że nie tego oczekiwałeś. MK

Mały (fi= 30cm) mam w domu, szukam 50 do 100 cm średnicy.

6. Data: 2010-01-19 12:36:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Jedyne woki, jakie widziałam to w sklepikach z egzotycznym żarciem i w
> ..Ikei. Ale coś mi się wydaje, że nie tego oczekiwałeś. MK

No miejsce już ma. Teraz tylko czarna kominiarka, w rękę pała i do roboty!

Qra

7. Data: 2010-01-19 12:42:33

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" <q...@g...pl> wrote in message
> W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> No miejsce już ma. Teraz tylko czarna kominiarka, w rękę pała i do roboty!
>
> Qra

Nie jestem bandziorem. I nigdy nie byłem i nie będę.
Próbujesz mnie obrazić? Nic z tego.
Jestem odporny, nie wiem, kim jesteś, więc traktuję iebie jak nick, a nie
istotę.

8. Data: 2010-01-19 13:07:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Próbujesz mnie obrazić? Nic z tego.
> Jestem odporny, nie wiem, kim jesteś, więc traktuję iebie jak nick, a nie

Na żartach też się nie znasz!
Ty woku jeden!
Obraziłeś mnie!
Nie odzywam się do Ciebie!

Qra

9. Data: 2010-01-19 13:57:32

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Na żartach też się nie znasz!
> Ty woku jeden!
> Obraziłeś mnie!
> Nie odzywam się do Ciebie!
>
> Qra

Gdaczesz, a jaj nie widać... :-)))))))))))))))

10. Data: 2010-01-19 18:46:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Jan 2010 14:07:26 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Prawusek <p...@i...pl> tak oto plecie:

> Na żartach też się nie znasz!
> Ty woku jeden!
> Obraziłeś mnie!
> Nie odzywam się do Ciebie!
>
> Qra

Cienszkawy ten Twój żarcik był.
--

Ikselka.

Głupi pindziarze ;)
biskup chełmski Wojciech Skarszewski został skazany za zdradę prawomocnym wyrokiem sądu, lecz szubienicy uniknął, bo Kościuszko szantażowany przez Kościół klątwą i błagany przez dwie kochanki biskupa
Wzywam Ducha Patryjotyzm Polskiego......obudź się!!!
Zła wiara
Nowa świecka tradycja.