Re: szukam zaczepki

Data: 2007-02-20 18:13:07
Temat: Re: szukam zaczepki
Od: paweł niezbecki <s...@l...po>

Sky<s...@o...pl>
news:erf8gf$9sr$1@news.onet.pl

[...]
> A wiesz że pisałeś to wypracowanie właściwie nie o mnie ale o sobie?

Banał, to co ciekawe kryje się w proporcjach.
To co, właściwie odnajdujesz cokolwiek z siebie w tym, co napisałem, czy
nie?

> Ależ możnaby z tego wycisnąć!!! Hej! ;)
> Zrobisz to sam[potrafisz?] czy ja mam nad tym popracować? ;P

Alleż nie krępuj się. Nie obiecuję, że cokolwiek odpiszę, jednakowoż azaliż
śmiało drogi chłopcze.
A właśnie, ile masz lat?

[...]
> Ale z tym dojrzeniem piękna umiaru i reguł współżycia toś przegiął
> Równoooo!
> Musi tobie to co wokoło się dzieje nieźle służy...
> Ile zarabiasz w swoim wrocławskim[?] gabinetowym "zaciszu"?
> Człowieku rozejrzyj się wokołooo!!!
> Powiesz [mówisz zapewne] tym wielorako "głodnym" co do [koło] ciebie
> - jaki to świat umiaru jest piękny a społeczeństwo [które ich olało]
> doskonałe!?!
> A jak złamani przytakną walisz w papiery pieczątką "zresocjalizowany".
> Heh!

Taa, Skaju, prowadź biednych i poniżonych na barykady.

> Gdzie ty żyjesz?
> W bańce mydlanej?!?

A Ty wśród dresów-dewotów!?! Bo w tych biednych i poniżonych dokoła jakoś
nie wierzę.

PN