szukam zapachu dla kobiety

1. Data: 2005-12-09 22:14:57

Temat: szukam zapachu dla kobiety
Od: "JerzyR" <j...@n...klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja żona używała przez kilka lat Dezodorantu ADIDAS Natural Spray (100ml
półprzeźroczysta butelka z zielonkawą-nakładką - coś jak to
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=76514991 tylko wyższe.
Niestety od ok. 2-3 lat nie ma go na rynku.
Wymyśliła sobie i dobrze - Elizabeth Arden Green Tea i co po 2 latach
używania też nie ma dezodorantu (wycofują zapach??) Można jeszcze kupić wode
toaletową, ale dezodorantu już nie.

Moze ktoś zna zapach delikatny, NIE za intensywny, nie mdły - podobny choć
trochę do ww. wymienionych.
Ja po 2-3 psiknięciach w perfumerii nie wytrzymuje zapachów i nie mam już
siły poszukiwać.

JerzyR

1. Data: 2005-12-09 22:37:51

Temat: Re: szukam zapachu dla kobiety
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR wrote:

> [...]
> trochę do ww. wymienionych.
> Ja po 2-3 psiknięciach w perfumerii nie wytrzymuje zapachów i nie mam już

Jesli chodzi o ogolnie rzeczy z zielona herbata, to polecam Yves Rocher
- swietny dezodorant w kulce z serii Fraicheur Vegetale. Maja tez pare
dezodorantow perfumowanych w podobnej tonacji, chociazby Nature.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-12-09 22:44:28

Od: "hihi" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net>

> Jesli chodzi o ogolnie rzeczy z zielona herbata, to polecam Yves Rocher
> - swietny dezodorant w kulce z serii Fraicheur Vegetale. Maja tez pare
> dezodorantow perfumowanych w podobnej tonacji, chociazby Nature.

Jeśli chodzi o Yves Rochera, to ja też polecę tę serię, a szczególnie wody
kolońskie, o delikatnych świeżych, właśnie herbacianych zapachach - bambus i
zielona herbatę.

hiver

1. Data: 2005-12-12 12:23:44

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi wrote:

> Jeśli chodzi o Yves Rochera, to ja też polecę tę serię, a szczególnie wody
> kolońskie, o delikatnych świeżych, właśnie herbacianych zapachach - bambus i
> zielona herbatę.

jestem wierna fanka bambusa odkad istnieje i polecam :)
dezodorant jest bardzo przyjemny i na tyle delikatny, ze nie
kloci sie z zadnymi perfumami.

-- kasica

1. Data: 2005-12-12 12:37:59

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> jestem wierna fanka bambusa odkad istnieje i polecam :)
> dezodorant jest bardzo przyjemny i na tyle delikatny, ze nie
> kloci sie z zadnymi perfumami.

Dokladnie :) YR w ramach swiatecznych promocji ma bambusa, zielona
herbate i ktorys trzeci zapach z tej serii w 3-pakach - woda toaletowa,
dezodorant, zel pod prysznic - za ok.54 zl. :)

th

Tabletki na powiekszenie piersi
[gdzie] satynowe spodnie Wrocław
lokówka Philips
Solarium PHILIPS HB 175, Nowe !! OKAZJA !!
e-Perfymy i dolce.pl - czy ktoś miał już do czynienia z tymi sklepami ???