szumy uszne - tinnitus

1. Data: 2004-02-02 07:38:25

Temat: szumy uszne - tinnitus
Od: "mich" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Sorki ze grupa Nie TeGes ale tematy zdrowia są tu często poruszne ..

Od kilkunastu dobrych lat gnębi mnie ta dolegliwość - przejawia ona
piszczeniem w uszach :( - wysoki i upiedliwy dźwięk słyszany w ciszy w moich
uszach ..
Podobno jest to dolegliwość nieuleczalna (złapałem ją od jakiś zastrzyków
jak byłem małym knajtkiem) bardzo up[iedliwa, niepozwalająca się skupić :(
co przeszkadza w pracy i wyzciu codziennym ...

Być może którać z grupowiczek lub grupowiczów ma z tym doświaczenie ??
długo czas brałem tabletki - nic nie pomogły
podobno świecowanie tez nie pomaga

RATUNKU !
Michał

1. Data: 2004-02-02 07:55:52

Temat: Re: szumy uszne - tinnitus
Od: "Tuska" <f...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mich" <x...@i...pl> napisał w wiadomości

> ..ale tematy zdrowia są tu często poruszne ..

Jakos nie zauwazylam ;PPP

1. Data: 2004-02-02 08:14:37

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

mich wrote:

> [...]
>
> Od kilkunastu dobrych lat gnębi mnie ta dolegliwość - przejawia ona
> piszczeniem w uszach :( - wysoki i upiedliwy dźwięk słyszany w ciszy w moich

Raz tak mialam, pozniej sie okazalo, ze chomik wlazl pod kolowrotek i
nie mogl wyjsc, i uprzejmie prosil o pomoc, ktora zreszta otrzymal.

Mysle, ze zdecydowanie powinienes udac sie na grupe medyczna - pisk w
uszach z uroda nie ma imho nic wspolnego - chyba, ze jest to pisk
przerazenia Twojej kobiety na widok Twoich [tu wstaw*]

* np. ja osobiscie piszcze ze zgroza, kiedy mezczyzna ma wlosy w uszach,
takie wystajace jak pedzelki na uszach rysia, tyle, ze wewnetrzne.
Dodatkowy efekt powiewania [jak uszka Prosiaczka] w lagodnych podmuchach
wiatru wzmaga moj pisk.

Zeby nie bylo NTG - mam wysoka goraczke i w zwiazku z tym wielkie,
blyszczace oczy i sliczny rumieniec, polecam ten zestaw na wieksze
imprezy ;-)

Pozdrawiam :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-02-02 11:21:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote(...)

> Zeby nie bylo NTG - mam wysoka goraczke i w zwiazku z tym wielkie,
> blyszczace oczy i sliczny rumieniec, polecam ten zestaw na wieksze
> imprezy ;-)

Hmm, de gustibus.. Wolę jednak chodzić na imprezy bez wysokiej
gorączki.
choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Profesjonalne farby do wlosow - Warszawa
Cotygodniowe przypomnienie FAQ
Mycie twarzy?
Dave czy coś jeszcze?
tusz rimmel wodoodporny