szybkie zagospodarowanie wiśni?

1. Data: 2006-08-01 16:24:00

Temat: szybkie zagospodarowanie wiśni?
Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdrowia życzę!

Zostałem sam, bez żony, z dwoma kilogramami wiśni. Nie zjem tyle, nie
lubię i sądzę, że są szkodliwe (nawet robaki wiśni nie jedzą), ale
wyrzucić szkoda.
Zna ktoś sposób na zakonserwowanie ich przy minimalnym wysiłku? Takim,
mniej więcej, jak napisanie: "poszukaj w archiwum"?

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

2. Data: 2006-08-01 16:34:08

Temat: Re: szybkie zagospodarowanie wiśni?
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JackOss napisał:
> Zostałem sam, bez żony, z dwoma kilogramami wiśni. Nie zjem tyle, nie
> lubię i sądzę, że są szkodliwe (nawet robaki wiśni nie jedzą),

Opowiadasz! To mało wiśni zjadłeś, albo jadłeś pryskane.
Czasami zdarzają się wiśnie z białkiem;p

> ale wyrzucić szkoda.
> Zna ktoś sposób na zakonserwowanie ich przy minimalnym wysiłku? Takim,
> mniej więcej, jak napisanie: "poszukaj w archiwum"?

Wydreluj;p To nie zaszkodzi;) A potem zasyp cukrem i wstaw do
lodówki;)
Przyjedzie żona, to sobie zrobi, co będzie chciała:)
Ostatecznie można będzie zalać (takie zmacerowane) spirytusem, ale
przepisu - to poszukaj w archiwum;p
A i do kompotu można włożyć...
Można też po trochu je próbować;p

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2006-08-01 16:38:48

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"JackOss" wrote in message news:eanv71$8jf$1@atena.e-wro.net...
> [...]
| Zna ktoś sposób na zakonserwowanie ich przy minimalnym wysiłku? Takim,
| mniej więcej, jak napisanie: "poszukaj w archiwum"?

Wiśniówkę.
Przepisy są tu:
http://glinki.com/?l=wk6jc0

Bożenka z Wilna :-)
słoneczna miodzio dziewczyna
Strona grupowa - http://kuchenna.host.sk

4. Data: 2006-08-01 16:42:31

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

JackOss wrote:

> [...]
> Zna ktoś sposób na zakonserwowanie ich przy minimalnym wysiłku? Takim,
> mniej więcej, jak napisanie: "poszukaj w archiwum"?

Zamroz. Nawet z pestkami. Pozniej bedzie mozna z nich zrobic kompot.
Albo zalej wodka w sloiku. Reszte nalewki robi sie po 6 tygodniach, moze
zona wroci do tego czasu? Albo nowa sie znajdzie?

MB

5. Data: 2006-08-02 02:01:24

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Bassett" <i...@b...com> wrote in message

> [...]
> Albo zalej wodka w sloiku. Reszte nalewki robi sie po 6 tygodniach, moze
> zona wroci do tego czasu? Albo nowa sie znajdzie?

Zanim zacząłem czytać pomyślałem o 100kg... Takie wygrzane wiśnie, słodkie
można te 2kg za jednym posiadem pochłonąć...

6. Data: 2006-08-02 06:38:39

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JackOss wrote:
(...)
> Zna ktoś sposób na zakonserwowanie ich przy minimalnym wysiłku? Takim,
> mniej więcej, jak napisanie: "poszukaj w archiwum"?

Zamrozić.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2006-08-02 07:12:15

Od: JackOss <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> JackOss wrote:
> (...)

> Zamrozić.

I tak właśnie zrobiłem. POdejrzewałem, że można, ale potrzebowałem
wsparcia. Wszystkim podpowiadaczom wiśniowe miersi.

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

kukurydza z grilla?
Kuchnia dla nadcisnieniowca.