[szycie] Gazetki

1. Data: 2003-05-12 11:38:36

Temat: [szycie] Gazetki
Od: "JotHa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilam majawa 'Burde' oraz 'Szycie krok po kroku'. Co jeszcze, jakie
gazetki mozna kupic z modelami, wykrojami ???
Co polecacie ?
A mozna cos w necie (najlepiej polskim) znalezc takowego ?

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2003-05-12 18:06:41

Temat: Re: [szycie] Gazetki
Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Burda najlepsza! Pamiętam, ze kiedyś jeszcze były Carina i neue Mode, ale te
chyba kupiłam w jakims antykwaricie... Niestety żadnych linków szyciowych nie
znam. ale z burda najlepiej!
pozdr
annaweronika

1. Data: 2003-05-13 08:24:01

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Jest jeszcze "Moda Paryza" - czasami maja tam ladne rzeczy ale tylko do
rozmiaru 42 :-/

Kot tluscioch

jeszcze raz podroze!
[patchwork] A wlasciwie szycie ....