[szycie] Wrocław, ścinki, detal i Burda :)

1. Data: 2005-08-31 16:08:46

Temat: [szycie] Wrocław, ścinki, detal i Burda :)
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest sobie taka hurtownia tkanin na Tęczowej. Czy ktoś się orientuje,
czy można tam kupować w ilościach, no, na własny użytek i czy sprzedają
tam też końcówki materiałów? Pytam pod kątem mojego pierwszego
patchworka. Postanowiłam jednak spróbować swoich sił na tym polu :)

I drugie pytanie: czy ktoś już zoczył nowy numer Burdy "Szycie krok po
kroku" (2/2005)? Ja nie widziałam, jest już?

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

2. Data: 2005-08-31 16:44:02

Temat: Re: [szycie] Wrocław, ścinki, detal i Burda :)
Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
(...)
> I drugie pytanie: czy ktoś już zoczył nowy numer Burdy "Szycie krok po
> kroku" (2/2005)? Ja nie widziałam, jest już?
>
> Krusz.

Ba! Nawet już rozmawiałyśmy tutaj o nim. :D

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

3. Data: 2005-08-31 17:44:49

Od: Pszczółka <r...@a...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna B. napisał:
> Kruszyzna napisał(a):
> (...)

Już jest i właśnie ją nabyłam!
Pozdrawiam.

4. Data: 2005-08-31 19:44:38

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 31 sierpnia 2005 18:44 użytkownik
Anna B., sącząc kawkę, wyklepał:

> Ba! Nawet już rozmawiałyśmy tutaj o nim. :D

Yyyyyy, ale skleroza, przepraszam :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

5. Data: 2005-08-31 19:45:09

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to środa, 31 sierpnia 2005 19:44 użytkownik
Pszczółka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Już jest i właśnie ją nabyłam!

We Wrocławiu? Gdzie?

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

6. Data: 2005-08-31 19:45:10

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał(a):
(...)

> Yyyyyy, ale skleroza, przepraszam :)
>
> Krusz.

Eeeeeeeee, nie szkodzi! ;)

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

trochę frywolitek
http://szort.pl/noa8v

7. Data: 2005-09-01 07:55:25

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jest sobie taka hurtownia tkanin na Tęczowej. Czy ktoś się orientuje,
> czy można tam kupować w ilościach, no, na własny użytek i czy sprzedają
> tam też końcówki materiałów?

Hurtowni na Teczowej nie znam (tez bede musiala sprawdzic), ale ja
zaopatruje sie w sklepie z resztkami materialow przy targowisku na
Zielinskiego (pod nasypem kolejowym). Czasem tez odwiedzam sklad tkanin na
Robotniczej (przy Dworcu Swiebodzkim). No i czatuje na promocje w Ikei oraz
Jysku (czasem sa bawelny za 6 zl metr). Ostatnio tez natknelam sie na nowy
sklep przy Kazimierza Wielkiego (duzy szyld z napisem Tkaniny, tanio) - tyle
ze tam tez jeszcze nie bylam. Dziewczyny tez podpowiadaly ze lumpeksy sa
zrodlem swietnych tkanin - tyle ze ja we Wroclawiu jeszcze nie znalazlam
tagiego, do ktorego lubilabym chodzic.

To tyle w kwestii materialow
Serdecznie pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

8. Data: 2005-09-01 11:08:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/1/2005 9:55 AM,Użytkownik slonk0 usiadł wygodnie i napisał:

> Hurtowni na Teczowej nie znam (tez bede musiala sprawdzic), ale ja
> zaopatruje sie w sklepie z resztkami materialow przy targowisku na
> Zielinskiego (pod nasypem kolejowym).

Znam. I w ogóle mają tam taniej niż np. na Piłsudskiego. A, ten na
Piłsudskiego podobno miał być likwidowany, nie wiem, na jakim to jest
teraz etapie.

> Czasem tez odwiedzam sklad tkanin na
> Robotniczej (przy Dworcu Swiebodzkim).

No właśnie, gdzie to jest? W tych halach? Zaraz przy Świebodzkim czy
dalej w stronę pafawagu?

> No i czatuje na promocje w Ikei oraz
> Jysku (czasem sa bawelny za 6 zl metr).

Aaa, cenna informacja :)

> Ostatnio tez natknelam sie na nowy
> sklep przy Kazimierza Wielkiego (duzy szyld z napisem Tkaniny, tanio) - tyle
> ze tam tez jeszcze nie bylam.

Ooooo, super, nie będę miała daleko. Zwiedzę i powiem, co mają :)

> Dziewczyny tez podpowiadaly ze lumpeksy sa
> zrodlem swietnych tkanin - tyle ze ja we Wroclawiu jeszcze nie znalazlam
> tagiego, do ktorego lubilabym chodzic.

No to przybij piątkę, ja też nie :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

9. Data: 2005-09-01 11:20:26

Od: "slonk0" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, gdzie to jest? W tych halach? Zaraz przy Świebodzkim czy
> dalej w stronę pafawagu?

Ten sklad jest naprzeciwko wejscia na targowisko (to jest chyba glowne
wejscie, pierwsze, szerokie). Po drugiej stronie stoi budynek (chyba zolty),
stare drzwi (dwa skrzydla) i po metalowych schodkach na polpietro sie
wchodzi. W srodku jest ogromna hala z belami materialow, stoi tez duzy stol
z resztkami. I w niedziele jak jest czynne targowisko to ten sklep jest
otwarty (tylko nie pamietam w jakich godzinach), w dni robocze tez jest
otwarty.

A przy okazji jak trafisz na ciekawy lumpeks z mila obsluga (a nie
naburmuszonymi babami ;) ) to daj znac na forum, z checia sie do takiego
przejde ;)

Pozdrawiam
Magda-Slonko(Wroclaw)

10. Data: 2005-09-01 13:18:52

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/1/2005 1:20 PM,Użytkownik slonk0 usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> z resztkami. I w niedziele jak jest czynne targowisko to ten sklep jest
> otwarty (tylko nie pamietam w jakich godzinach), w dni robocze tez jest

Złota kobieto! Niech Ci Bozia w czym tam zechcesz! Przy moim trybie
pracy sklepy otwarte w niedzielę to prawdziwe błogosławieństwo! :)

> A przy okazji jak trafisz na ciekawy lumpeks z mila obsluga (a nie
> naburmuszonymi babami ;) ) to daj znac na forum, z checia sie do takiego
> przejde ;)

A, oczywiście, nie omieszkam :) Naburmuszonym babom mówimy stanowcze nie :)

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947

xxx - ile nitek?
xxx - problem z farbującą tkaniną
Wrocław - wystawa
[koraliki]
[xxx]Deszczowy obrazek raz jeszcze- pytanie o nici