[szycie] Wrocław, ścinki, detal i Burda :)

następny post »
From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: [szycie] Wrocław, ścinki, detal i Burda :)
Date: Wed, 31 Aug 2005 18:08:46 +0200

Jest sobie taka hurtownia tkanin na Tęczowej. Czy ktoś się orientuje,
czy można tam kupować w ilościach, no, na własny użytek i czy sprzedają
tam też końcówki materiałów? Pytam pod kątem mojego pierwszego
patchworka. Postanowiłam jednak spróbować swoich sił na tym polu :)

I drugie pytanie: czy ktoś już zoczył nowy numer Burdy "Szycie krok po
kroku" (2/2005)? Ja nie widziałam, jest już?

Krusz.
--
Kruszyna
GG 3084947