[szydelko] "kokluszkowe jajco"

1. Data: 2004-01-08 10:30:29

Temat: [szydelko] "kokluszkowe jajco"
Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie niektore z Was mnie powiesza, ale tylko Ilona pochwalila a ja
zadna opinii jestem - jak ohydne to tez napiszcie, a co...

http://f2.pg.photos.yahoo.com/epasinska

i powtorze swoje pytanko:

czy jak ja to jajco zrobilam ze zdjecia wykorzystujac zupelnie inna
technike a efekt wizualny otrzymalam podobny to gdybym chciala sprzedac
to jajco to kradne prawa autorskie czy to juz nie ma nic do rzeczy?

i bardzo serdecznie pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-01-08 11:42:12

Temat: Re: [szydelko]
Od: "Beata Łaszewska - Radwańska" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jajo jest cudne i Ty masz do niego prawa autorskie.
Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2004-01-08 12:22:52

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Łaszewska - Radwańska wrote:
> Jajo jest cudne i Ty masz do niego prawa autorskie.
> Pozdrawiam
> Beata

w koncu sie ktos ulitowal, dzieki, a jaja i tak nie sprzedam :)))))))))))
pozdr
Ewa

1. Data: 2004-01-08 13:04:45

Temat: Re: [szydelko] "kokluszkowe jajco"
Od: "mamadodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci
> Pewnie niektore z Was mnie powiesza, ale tylko Ilona pochwalila a ja
> zadna opinii jestem - jak ohydne to tez napiszcie, a co...

no ohydne to ono nie jest, ale siakies takie..... ;-)))
to tytulem zartu.

A na powaznie to jestem pod wrazeniem. Juz sobie obiecywalam ze bede tylko
xxx ogladac, ale niech tam.
Dlugo takie jajko sie dzierga?? Czy jest cos (jakas dziedzina dziergania)
której nie uprawiasz??
Dodo

1. Data: 2004-01-08 13:51:02

Od: "karolinka" <k...@i...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci
<ciach!> a ja
> zadna opinii jestem - jak ohydne to tez napiszcie, a co...<ciach!>

Hej,
wiec jajko sliczne:) troche faktycznie formy nie zalapalo, ale krochmal
napewno pomoze. Ja wczoraj równiez próbowalam, ale poddalam sie po pierwszym
kawalku slupków (jak to sie nazywa w technice brugijskiej?? :) ) Bo nie
wierzylam ze z tego moze jajko wyjsc, a jednak :D Dzis spróbuje, bo mi tak
troche zazdrosnie sie zrobilo, ze Ty juz masz takie fajne kokluszki ;)
Jesli uda mi sie jakies inne przerobic to sie pochwale;) a moze w kilka glów
uda nam sie wszystkie pieknie przerobic??
W kazdym razie powodzenia przy dalszym kokluszkowaniu:)

Pozdrawiam,
karolinka (Monika, 3miasto) znad wielkanocnych jajek ;)

1. Data: 2004-01-08 14:35:28

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

mamadodo wrote:
> Uzytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisal w wiadomosci

> no ohydne to ono nie jest, ale siakies takie..... ;-)))
> to tytulem zartu.

az takiej szczerosci sobie nie zycze ;-))))))))))
nie mowilam ze nie bede protestowac jak ktos napisze
"siakies takie", hi, hi, hi

> A na powaznie to jestem pod wrazeniem. Juz sobie obiecywalam ze bede tylko
> xxx ogladac, ale niech tam.
> Dlugo takie jajko sie dzierga??

wczoraj wieczorem udziargalam z wielkimi przerwami na odganianie sie od
dzieci, bez potomstwa to piorunem idzie

Czy jest cos (jakas dziedzina dziergania)
> której nie uprawiasz??
> Dodo

Dodo jak kocham szydelko, polubilam xxx, czasami bardzo lubie druty, cos
tam uszylam ale przy patchworku umarlam, szerokim lukiem omijam koronki
klockowe (kokluszki znaczyt sie), i zamykam oczy jak widze frywolitki bo
sie ich boooooooooojjjjjjjjjjjjjjjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...
i czasami zdaza sie ze jestem czyms w rodzaju stolarza, albo raczej Boba
Budowniczego

pozdrowionka
Ewa

acha, a jak mi sie dzieci rodzily to cale wozki obszywalam nowym
materialem, hi, hi, hi, i bardzo lubie takie nietypowe zadania

1. Data: 2004-01-08 14:40:19

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pozdrawiam,
> karolinka (Monika, 3miasto) znad wielkanocnych jajek ;)

miod mi lejesz na... jezyk
oh, jakie tu kochane kobiety mozna spotkac....
pozdrawiam cieplutko
Ewa (Krakow)
jak cos jeszcze popelnie dam okrzyk...

1. Data: 2004-01-08 15:38:20

Od: drzewko <d...@B...netTO> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:
> Pewnie niektore z Was mnie powiesza, ale tylko Ilona pochwalila a ja
> zadna opinii jestem - jak ohydne to tez napiszcie, a co...

Ale jajo fajne :)

Usztywnialas drucikiem na okolo, czy tak samo z siebie sie trzyma?
:)
pozdrowki cieple
drzewko

1. Data: 2004-01-08 18:04:24

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jajo fajne :)

o jak milo slyszec :)))))))))))))

> Usztywnialas drucikiem na okolo, czy tak samo z siebie sie trzyma?

to to akurat w skanerze lezy, ale mam nadzieje ze sie samo bedzie trzymac

> pozdrowki cieple
> drzewko

pozdrowionka
Ewa

1. Data: 2004-01-09 08:03:42

Od: "karolinka" <k...@i...pl_nospam> szukaj wiadomości tego autora

Ewa, dzieki Tobie udalo mi sie skonczyc to jedno jajko. Po usztywnieniu
wyszlo fajne:) (bo wczesniej to jak gniot jakis wygladalo) ale
jednokolorowe. Niestety narazie jestem poza skanerem i nie mam jak sie
pochwalic. Dzis obejrzalam jeszcze raz Twoje i okazalo sie ze ja zrobilam
inny wzór:) Faktycznie jak dla mnie to robienie tego jajka, troche zakrecone
bylo - w któryms momencie tak zaplatalam sie w nitke ze nie moglam wybrnac
;) Jeden wielki chaos, ale efekt niezly. Nie wiem jak uda nam sie stworzyc
wzory dla dziewczyn ;) Jednak jestem dobrej mysli i mam nadzieje ze uda nam
sie 'pokonac' wszystkie kokluszki :)

Pozdrawiam serdecznie

karolinka (Monika, 3miasto)

[SPAM] konto e-mail, bez spamu, bez wirusow, 100MB
[inne] Ankars ?!?!? - co to takeigo ?
[szydelko] Gazetka z ciuszkami
[OT] hm?!
[druty] Azurkowe wzory