[szydelko] A moze jeszcze jeden link...

1. Data: 2004-08-21 21:55:50

Temat: [szydelko] A moze jeszcze jeden link...
Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukanie wzoru na siateczkowe rekawiczki zaowocowalo paroma ciekawymi
odkryciami:) Jako ze zima blisko...;)

http://www.bevscountrycottage.com/winter.html

Pozdrawiam cieplutko z deszczowego Krakowa:)

Kitka

1. Data: 2004-08-22 07:02:36

Temat: Re: [szydelko] A moze jeszcze jeden link...
Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i znowu ten sam problem, dziewczyny uczcie się języków, dla mnie już za
późno.

Krystyna z Rybnika

1. Data: 2004-08-22 08:11:15

Od: "Kitka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i znowu ten sam problem,

Zjedz do miejsca, gdzie jest naglowek Hats and Caps (i obrazek "misiatej"
czapki) - stad zaczyna sie spis. Babelfish na podoredziu i juz:] Oznaczenia
w nawiasach to: K - druty, C - szydelko.

dziewczyny uczcie się języków, dla mnie już za
> późno.

Eee tam, nigdy nie jest za pozno:) Mam uczennice, ktora w wieku 60 lat
postanowila zaczac sie uczyc angielskiego - i swietnie jej idzie:)

Pozdrawiam

Kitka

1. Data: 2004-08-22 11:19:50

Od: "Krystyna z Rybnika" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kitka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Eee tam, nigdy nie jest za pozno:) Mam uczennice, ktora w wieku 60 lat
> postanowila zaczac sie uczyc angielskiego - i swietnie jej idzie:)
>
> Pozdrawiam
>
> Kitka

W moim przypadku zainwestowałam w dzieci, które są już biegłe w angielskim
tylko niestey nie zawsze są pod ręką (właśnie są nieobecne) i nie zawsze
mają czas.
Za podpowiedzi bardzo dziękuję spróbuję poeksperymentować, może coś mi z
tego wyjdzie.
Krystyna z Rybnika

[szydelko} link - moze jeszcze nie bylo
powaliła mnie cena na allegro.......
Jak to się robi ?
[szydelko] Siateczkowe rękawiczki...
pomozcie mi zrobic prosty szalik i czapke na zime!