{szydełko} Czy ktoś ma schemat tych wzorków na topie

1. Data: 2006-06-19 18:16:38

Temat: {szydełko} Czy ktoś ma schemat tych wzorków na topie
Od: " dansmy" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo podoba mi się ten biały top. Czy ktoś ma schemat.Proszę o linka.

http://club.osinka.ru/viewtopic.php?
t=14976&postdays=0&postorder=asc&&start=2790

danusia

2. Data: 2006-06-19 18:19:26

Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

dansmy <d...@g...pl> napisał(a):

> Bardzo podoba mi się ten biały top. Czy ktoś ma schemat.Proszę o linka.
>
> http://club.osinka.ru/viewtopic.php?
> t=14976&postdays=0&postorder=asc&&start=2790
>
> danusia

Niestety wklejenie tego przerasta moje umiejętności komputerowe. Chodzi mi
biały top na Osince w chwastuszkach na str 187. Jeżeli ktoś tam dotrze i wie
gdzie znajdę ten wzór będę bardzo wdzięczna.

danusia

3. Data: 2006-06-19 18:26:07

Od: Olgasw <o...@p...--WYTNIJ--onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety wklejenie tego przerasta moje umiejętności komputerowe.

Skroc np. poprzez stronke:
www.glinki.com

W FAQ grupy podane sa tez inne strony skracajace za dlugie linki

P.s. Ja wzorku niestety nie mam...
Pozdrawiam
Olgasw

4. Data: 2006-06-19 21:09:00

Od: "Ada " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://glinki.com/?l=uwzvj2
ten top nie ma opisu.Dziewczyna pisze,że wzory wzięła z innych-
osobno "koronkę" i osobno wzor całego topu.Wzory te gdzieś się
przewijały,ale gdzie?

5. Data: 2006-06-20 15:16:14

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo podoba mi się ten biały top. Czy ktoś ma schemat.Proszę o linka.
>
> http://club.osinka.ru/viewtopic.php?
> t=14976&postdays=0&postorder=asc&&start=2790
>
> danusia

Znalazłam schemat do tego wzoru.Może coś da.

http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=135
065&PhotoID=1183664&ob=0

Agas

6. Data: 2006-06-20 16:45:16

Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.gazeta.pl/usenet/
> Znalazłam schemat do tego wzoru.Może coś da.

Dziękuję wszystkim którzy strali mi się pomóc.
Agas to chyba inny wzorek chociaż też ładny(zwłaszcza z diagramu 2)

Znalazłam w albumie M@łgorz@ty chyba to o co mi chodzi, pisałam do niej z
prośbą o schemat ale na razie bez odzewu. Poniżej link do albumu(jak się uda
wkleić)
http://www.album.com.pl/zdjecie.php?
p=1&start=0&lz=39&so=&sz=&n=&a=&s=&o=&ia=0&pns=1&gal
=0:&aut=5314:M@%B3gorz@t@

Jeszcze raz wszystkim dziękuję
danusia

7. Data: 2006-06-20 16:54:27

Od: " " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
> wkleić)
> http://www.album.com.pl/zdjecie.php?

> p=1&start=0&lz=39&so=&sz=&n=&a=&s=&o=&ia=0&pns=1&gal

Niestety zdięcia nie widać. Może tak pójdzie
85862&v=2&s=0
i ta bluzeczka jest w poście gosia_arma.
danusia

8. Data: 2006-06-20 18:30:48

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję wszystkim którzy strali mi się pomóc.
> Agas to chyba inny wzorek chociaż też ładny(zwłaszcza z diagramu 2)

065&PhotoID=1183664&ob=0

Na oko schemat z diagramu 3 jest bardzo podobny.Na tym płaszczyku jest zrobiony
na dole i nie widać zbyt dokładnie wzoru.Aż zrobie mały kawałek i podziele się
tym co mi wyszło.Już robie.

Agas

9. Data: 2006-06-20 19:05:09

Od: "Agas" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zrobiony
> na dole i nie widać zbyt dokładnie wzoru.Aż zrobie mały kawałek i podziele

Już zrobiłam mały kawałek.Jest bardzo podobny.Moja córka(7lat) zobaczyła
zdjęcie białego topu i mój zrobiony kawałek i z poważną miną oznajmiła:Jeszcze
torebka nie skończona i sweter i ta bluzka co rok temu ją zaczełaś i frywolitki
robisz a już zaczynasz nowe.Jak ty coś zobaczysz to zaraz musisz zrobić.
A więc moje dziecko potwierdza podobieństwo wzoru.Hihihi ale się uśmiałam tak
strasznie poważnie to powiedziała.
Może ktoś ma schemat do tej koronki co jest na dole tego topu.Tak mnie naszło
żeby go zrobić.

Pozdrawiam z bardzo wielkim uśmiechem bo dziś wyjaśniła mi się bardzo ważna
sprawa i tak lekko mi się zrobiło na duszy.
Miłego robótkowania
Agas

{szydełko} Trochę nowości
(pasmanterie) Londyn
gdzie moge kupić uchwuty do torebek?
[szydełko] Creations Crochet N 10 - getboty
POZNAN - spotkanie w srode