Re: {szydełko} Czy ktoś ma s chemat tych wzorków na topie

From: "Agas" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.robotki-reczne
Subject: Re: {szydełko} Czy ktoś ma s chemat tych wzorków na topie
Date: 20 Jun 2006 21:05:09 +0200

RubrID=135065&PhotoID=1183664&ob=0

> Na oko schemat z diagramu 3 jest bardzo podobny.Na tym płaszczyku jest
zrobiony
> na dole i nie widać zbyt dokładnie wzoru.Aż zrobie mały kawałek i podziele
się
> tym co mi wyszło.Już robie.

Już zrobiłam mały kawałek.Jest bardzo podobny.Moja córka(7lat) zobaczyła
zdjęcie białego topu i mój zrobiony kawałek i z poważną miną oznajmiła:Jeszcze
torebka nie skończona i sweter i ta bluzka co rok temu ją zaczełaś i frywolitki
robisz a już zaczynasz nowe.Jak ty coś zobaczysz to zaraz musisz zrobić.
A więc moje dziecko potwierdza podobieństwo wzoru.Hihihi ale się uśmiałam tak
strasznie poważnie to powiedziała.
Może ktoś ma schemat do tej koronki co jest na dole tego topu.Tak mnie naszło
żeby go zrobić.

Pozdrawiam z bardzo wielkim uśmiechem bo dziś wyjaśniła mi się bardzo ważna
sprawa i tak lekko mi się zrobiło na duszy.
Miłego robótkowania
Agas