[szydelko] Ksiazka Crochet Gifts in a weekend

1. Data: 2005-10-02 12:07:02

Temat: [szydelko] Ksiazka Crochet Gifts in a weekend
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam droga wymiany zeskanowana ,amerykanska ksiazke "Crochet Gifts in a
weekend"( Szydelkowe upominki do zrobienia w weekend).
Moge sie podzielic.
Ksiazka zawiera fotki i angielskie opisy (bez schematow graficznych)na :
-poduszeczki na igly
-rozne,fajne lapki kuchenne(rybka,stokrotki,kwadratowe geometryczne i
kwiatowe,z domkiem i inne)
-szydelkowy plecaczek,siatka i rozne sakiewki
-slodkie bluzeczki dla dzieci (rowniez filetowe)
-filetowa serwetka,bluzeczki
- okragla poduszka
-serwetki
-tasmy ozdobne
-latwe koce
-proste szaliki
-ludzikowe ocieplacze na kubki
-szydelkowe, ozdobne kola do serwetek
-kapciuszki
-szydelkowy pociag
-szydelkowe pileczki
-zestaw z motywem baranka:kocyk,poduszeczka,sliniaczek,sakiewka
-szydelkowe kurczaczki i kaczuszki+sweterek i butki z tym samym motywem
-kotek i misio
-pare innych drobiazgow

Calosc zip rowno 10MB,wiec mniejsza skrzynka musi byc pusciutka.Chetnych
prosze na priv.

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata(Bialystok/Strasbourg)
************************************
http://glinki.com/?l=r8nhsk Damy1
http://glinki.com/?l=s6e3ry Damy2
http://glinki.com/?l=p22z2h Damy3
http://glinki.com/?l=64knbi Serwetki/Damy
http://glinki.com/?l=7jdduf Szydełko/Druty
http://glinki.com/?l=0qt3aw Szydelko po polsku
http://glinki.com/?l=upibzr Jan Paweł II

2. Data: 2005-10-03 09:50:44

Temat: Re: [szydelko] Ksiazka Crochet Gifts in a weekend
Od: "Justyna" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> prosze na priv.
>
> Pozdrawiam
> Pusia a czasami Beata(Bialystok/Strasbourg)

No dobra, ja bym coś chciała, ale piszę do Ciebie i wracają mi wiadomości :( Coś
piszą o przepełnionej skrzynce :( Twojej zdaje się...

Pozdrowienia
Justyna

3. Data: 2005-10-03 11:08:21

Od: "Kasia" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie ja też próbowałam i też mi wróciło...:(

4. Data: 2005-10-03 20:57:30

Od: "Iwona ze Śląska" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie ja też próbowałam i też mi wróciło...:(

Mnie też wraca...
A tak chciałabym ją otrzymać.
Jeśli można, to tu proszę o nią.
Dziękuję i pozdrawiam serdecznie
Iwona ze Śląska

5. Data: 2005-10-04 07:54:00

Od: "M.Nowak" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja pieknie dziekuje!
Doszlo i do Ciebie i do mnie juz z plikiem :-)

Mnostwo buziakow!

Magda N.
www.amber.blox.pl

6. Data: 2005-10-04 07:59:01

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mnie prosba nie wrocila (posylalam wczoraj rano). Poniewaz Pusia jeszcze
nic nie przyslala, wiec pewnie nie ma chwilowo dostepu do komputerka,
badz tez czasu, a prosby i inne maile zawalily jej skrzyneczke.

Znajac Pusie, napewno wszystkim szybciutko poodpisuje.
Troszke cierpliwosci ;) - a wiem, ze to w swietle naszego wielkiego
chciejstwa dos trudno ;)

Pozdrawiam
Asia

7. Data: 2005-10-04 10:22:15

Od: "Katarzyna Ciszewska" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja też wysyłam na Twoją skrzynkę, ale mi wraca wiadomość.
Więc też piszę tutaj.
Jeśli będziesz mogła, wyślij mi na

a...@p...onet.pl

pozdrawiam
Kasia

8. Data: 2005-10-04 10:28:38

Od: "Alex" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety nie mozna dostukac sie na Twoja skrzynke, podaje mojego maila :
i...@t...pl. Z gory dziekuje :)

9. Data: 2005-10-04 15:49:18

Od: "Stenia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam ogromną prośbę! Jeżeli w tej książce są wzory filetowe, to bardzo o nie
proszę i z góry dziękuję. Stenia

10. Data: 2005-10-05 07:08:14

Od: " " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo prosze o przeslanie tej ksiazki,