(szydełko)Mała Diana 02/2005 (po rosyjsku)

1. Data: 2005-01-16 13:59:13

Temat: (szydełko)Mała Diana 02/2005 (po rosyjsku)
Od: "pela" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowa "Mała Diana" 02/2005 po rosyjsku. Ciekawe rzeczy, adres:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=66608
Mam nadzieję, że się przyda. Pozdrawiam-pela

1. Data: 2005-01-17 11:26:08

Temat: Re: (szydełko)Mała Diana 02/2005 (po rosyjsku)
Od: "Aga" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nowa "Mała Diana" 02/2005 po rosyjsku. Ciekawe rzeczy, adres:
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=66608
> Mam nadzieję, że się przyda. Pozdrawiam-pela

Kochane jeszcze raz ponawiam swoją olbrzymią prośbę przetłumaczcie mi z
polskiego na nasz (podaję cytat z polskiego wydania tego czasopisma) o co
chodzi?
opis: (bluzka i spódnica wykonana z sześciokątów Model 9 i 10)

http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=66608&PhotoID=595223
bluzka
2 okrążenie: o. ścisłymi zamykającymi przejść do o. łańc., *1 o. ścisłe wokół
o.łańc.,1 o. ścisłe w słupku, 2 o. ścisłe wokóół następnego o. łańc. = róg, 1
o. ścisłe w słupku, od * powt. 5 razy.
Będę bardzo wdzieczna za pomoc
Aga

Wcześniejsze okrążenia to 5 oczek łańcuszka a do nich wkłute na przemian słupek
i oczko łańcuszka, powtórzone 11 razy.
Mozecie mnie sprawdzic czy dobrze rozumuję?

1. Data: 2005-01-17 21:30:13

Od: "pela" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Aga!
Nie wiem, czy będę umiała Ci wytłumaczyć, chociaż wiem o co chodzi. Masz już
zamknięte koło, które zrobione jest ze słupków i oczek. Teraz musisz za pomocą
oczka zamykającego (czyli takiego-przeciągasz nitkę przez niżej leżące oczko i
to, które masz na szydełku) przejść ze słupka do oczka, które jest za nim.
Robisz teraz oczko ścisłe, czyli to co jest u nas często nazywane półsłupkiem
(przeciągasz nitkę pod niżej leżącym oczkiem, nabierasz nitkę na szydełko i
przeciągasz przez oba w ten sposób powstałe oczka. Potem robisz to samo ze
słupkiem, ale tu wkłuwasz szydełko w słupek. Dalej powtarzasz historię z
następnym oczkiem leżącym za tym słupkiem, z tym, że w tym miejscu robisz to
dwa razy. Powtarzsz to wszystko jeszcze 5 razy, w ten sposób powstanie mały
sześciokąt.
Nie wiem, czy coś z tego zrozumiałaś, w razie dalszych problemów i pytań, pisz
na priva.
Pozdrawiam-pela

1. Data: 2005-01-18 10:14:50

Od: "Aga B." <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na priva.
> Pozdrawiam-pela
>
> Bardzo serdecznie dziekuję za pomoc, jestem teraz w pracy ale zaraz po
powrocie do domu będę próbować, jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam

Pytanie_ prezent
[xxx] Szukam-Damy z Igraszek z igla
czy ktoś mi to przetłumaczy ?
Warsztaty z "malowania igłą"