Re: [szydelko]Po polsku ! Aniolki,dzwoneczki,,gwiazdki, bombkiwrzucilam

1. Data: 2005-11-02 08:10:16

Temat: Re: [szydelko]Po polsku ! Aniolki,dzwoneczki,,gwiazdki, bombkiwrzucilam
Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Przepraszam, ale co się stało z dzwoneczkami??? Wczoraj jeszcze były,
> nawet jednego zrobiłam, śliczny wyszedł, a dzisiaj już nie ma:( Mam
> nadzieję, że jeszcze wrócą???

Są przeniesione tutaj:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=104231&
ob=0

Pozdr
Ania z Raszyna co zrobiła już dzwoneczki 1,2,4,13,14,16 a nie umie zrobić
poprzeczki łączącej w dzwonku nr 3 :(

2. Data: 2005-11-02 08:21:58

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Nov 2005 09:10:16 +0100, "Ania" <a...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>
>Pozdr
>Ania z Raszyna co zrobiła już dzwoneczki 1,2,4,13,14,16 a nie umie zrobić

To napisz czego nie rozumiesz (nie wiesz jak zrobić).
Moolinea (co te dzwonki tłumaczyła)

3. Data: 2005-11-02 09:32:31

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To napisz czego nie rozumiesz (nie wiesz jak zrobić).
> Moolinea (co te dzwonki tłumaczyła)

Najpierw chcę podziękować za Waszą pracę, wszystko jest super
przetłumaczone :D i dzwoneczki wychodzą śliczne

A jeżeli chodzi o poprzeczkę to jest 22 oczek łańcuszka później rozumiem że
podwójny słupek zrobić w ósme oczko łańcuszka ale od szydełka czy od robótki?
I czy tą poprzeczkę się robi na tych 22 oczkach łańcuszka?
Myślę że problem tkwi w przecinkach w tłumaczeniu poprzeczki :D

Pozdr Ania z Raszyna

4. Data: 2005-11-02 10:30:41

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>I czy tą poprzeczkę się robi na tych 22 oczkach łańcuszka?
>Myślę że problem tkwi w przecinkach w tłumaczeniu poprzeczki :D

No fakt, coś się tam namnozyło przecinków.

Bedzie tak:
POPRZECZKA - 22 o. łańcuszka, podwójny słupek w ósme oczko łańcuszka
od szydełka, 3 o. łańcuszka, opuściś następne 3 oczka, słupek w
następne oczko, 3 o. łańcuszka, opuścić następne 3 oczka, półsłupek w
następne oczko, 3 o. łańcuszka, opuścić następne 3 oczka, o. ścisłe w
następne oczko, 2 oczka łańcuszka.

A co do tego czy poprzeczkę się robi na tych 22 oczkach , to choć
narazie nie zabrałam sie jeszcze za szydełkowanie dzwonków, ale na
moje oko to własnie coś w tym stylu - mi to przypomina zaczynanie
filetu, robisz łańcuszek, zakręcasz (zawracasz), i na tym łańcuszku
póżniej robisz kratki (z tym, że tu zamiast samych słupków i przerw,
jest podwójny i pojedynczy słupek, półsłupek i o. ścisłe, dzieki czemu
poprzeczka zwęża się ku górze).
Całośc może wprowadzać zamiesznaie, ponieważ te poprzeczki nie robisz
normalnie, dookoła tylko kazdą osobno , w dół i w górę - te 22 oczka
to część "w dół" i "zakręt", a cała reszta to część "w górę".

Może jakimś dziwnym trafem pojmiesz tą moją mierną łopatologię ;).
Moolinea

5. Data: 2005-11-02 13:57:08

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Już zrozumiałam i zrobiłam ale znowu zatrzynmałam się na 5 rzędzie. Czy mam
zakończyć nitkę w rzędzie 4 i zacząć nową w rzędzie 5? Bo nie wiem jak mam
przejść.

Pozdr
Ania z Raszyna

6. Data: 2005-11-02 14:15:13

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Nov 2005 14:57:08 +0100, "Ania" <a...@p...onet.pl> wrote:

>Już zrozumiałam i zrobiłam ale znowu zatrzynmałam się na 5 rzędzie. Czy mam
>zakończyć nitkę w rzędzie 4 i zacząć nową w rzędzie 5? Bo nie wiem jak mam
>przejść.

Tak, trzeba zakończyć nitke i zacząć 5 rząd "nową" nitką.
Moolinea

7. Data: 2005-11-02 14:31:10

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

poprawiłam to co zauważyłam w tłumaczeniu dzwonka nr 3
wrzucam tutaj:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5lze5dd3fcx9z828
.html
Moolinea

8. Data: 2005-11-02 14:41:09

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, trzeba zakończyć nitke i zacząć 5 rząd "nową" nitką.
> Moolinea

Dziękuję bardzo za pomoc :D

Pozdr
Ania z Raszyna

FOLDERY TYMCZASOWE
szydelko - suknie dla lalek
gdzie kupić kryształki-koraliki do robienia biżuterii???
[chwale się] wiązanka z różami klonowymi
[Inne] Link-rozne roznosci