gdzie kupić kryształki-koraliki do robienia biżuterii???

1. Data: 2005-11-01 22:10:30

Temat: gdzie kupić kryształki-koraliki do robienia biżuterii???
Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy ktoś może mi pomóc - chodzi o kupno takich jak
poniżej w linkach kryształków do tworzenia biżuterii ?
http://www.qnszt.pl/catalog/69/1362.html
albo http://qnszt.pl/catalog/70/1341.html ??
Są one najczęściej wykonane ze szkiełka lub plastiku...
Przejrzałam sklepy internetowe - Qnszt, Magraf, Dadaleria
i kilka innych oraz oczywiście Allegro i nic.
A jak znalazłam to akurat nie mają takich w sklepie.

Może jakaś pasmanteria w Gdańsku albo okolicach ?
Nie mam już pomysłów...pomóżcie
Dzięki, pozdr.

2. Data: 2005-11-01 22:27:37

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Są one najczęściej wykonane ze szkiełka lub plastiku...
> Przejrzałam sklepy internetowe - Qnszt, Magraf, Dadaleria

Zerknij tutaj:
http://www.koraliki.pl

http://www.wojtek.com.pl -- szukaj w dziale pasmanteria,mają też kamienie
naturalne

Marzena

3. Data: 2005-11-02 11:57:02

Od: Shaylee <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dadaleria.pl
artfan.pl
silverart.bazarek.pl

4. Data: 2005-11-02 13:07:22

Od: "Katrinos" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję, wygooglałam to już przed dawaniem posta

[chwale się] wiązanka z różami klonowymi
[Inne] Link-rozne roznosci
Zuchowa majsterka
Re: xxxposzukuję
szydelko - problem z szydełkowymi bombkami - pomocy