(szydełko) Śnieżynki bez schematów :(

1. Data: 2006-11-13 12:17:24

Temat: (szydełko) Śnieżynki bez schematów :(
Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Czy może ktos kiedyś natknął sie na schematy pisane lub rysowane tyvh
snieżynek? Wyglądają jak prawdziwe, prosto z nieba.

http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=498
78&PhotoID=418099&ob=0

Jeśli tak, to proszę o nie.
Pozdrawiam.

2. Data: 2006-11-13 12:43:10

Temat: Re: (szydełko) Śnieżynki bez schematów :(
Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek napisał(a):
> Witam wszystkich.
> Czy może ktos kiedyś natknął sie na schematy pisane lub rysowane tyvh
> snieżynek? Wyglądają jak prawdziwe, prosto z nieba.

U góry po lewej jest strona poprzednia i tam są schematy.
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=49878&p=2&ob=
0
A u góry jest napis i po nacisnieciu masz całą stronkę.

3. Data: 2006-11-13 12:56:57

Od: "Seremity" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy może ktos kiedyś natknął sie na schematy pisane lub rysowane tyvh
> snieżynek? Wyglądają jak prawdziwe, prosto z nieba.

taa...ak
a wystarczylo nacisnac (jak zawsze w 7ru) odnosnik nad zdjeciem
http://show.7ya.ru/private.aspx?Rubrid=49878&p=1&ob=
0
zakladka nr 2
Pozdrawiam i zycze nieco wiekszej spostrzegawczosci
Seremity (Wa-wa, Lodz)

4. Data: 2006-11-13 13:20:45

Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy może ktos kiedyś natknął sie na schematy pisane lub rysowane tyvh
> snieżynek? Wyglądają jak prawdziwe, prosto z nieba.

Jak będziesz na tej stronce, którą przesłałaś to nad obrazkiem z lewej
strony jest zielony napis WCIŚNIJ GO !!

5. Data: 2006-11-13 16:40:11

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No ja nie wiem gdzie wy widzicie schematy. Wcześniej przejżałem całą stronę,
napisy zielone teraz ponaciskałem i nic. Owszem, jest tutaj wiele schematów,
ale nie dotyczących tych śnieżynek. No chyba że jestem za mało spostrzegawczy
i ich nie widzę! Jak możecie to prosze Was o podanie mi adresu dla nich.

6. Data: 2006-11-13 17:00:38

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
> [...]
> i ich nie widzę! Jak możecie to prosze Was o podanie mi adresu dla nich.

Zaraz nad obrazkiem po lewej masz napis prieduszczaja (ze strzałką w
lewo), czyli poprzednia strona. Klikasz na niego i są schematy.
Tu linka:
http://show.7ya.ru/private-showphoto.aspx?RubrID=498
78&PhotoID=418100&ob=0

Pozdrawiam
Bea

7. Data: 2006-11-13 18:41:44

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaraz nad obrazkiem po lewej masz napis prieduszczaja (ze strzałką w
> lewo), czyli poprzednia strona. Klikasz na niego i są schematy.
> [...]

Beatko, to nie są te. Są to bardzo podobne; z kolei zdjęć, wykonanych z tych
schematów śnieżynek nie ma na tej stronie. 3 razy przeglądałem powiększone
zdjęcia i nic nie znalazłem. Ale dzięki Wam spostrzegłem, że te schematy są
niczego sobie. Trzeba będzie dołączyć je do klekcji innych śnieżynek.
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.

8. Data: 2006-11-13 19:21:26

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:

> [...]
> zdjęcia i nic nie znalazłem. Ale dzięki Wam spostrzegłem, że te schematy są
> niczego sobie. Trzeba będzie dołączyć je do klekcji innych śnieżynek.

Faktycznie. Bardzo podobne ale nie te.

Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2006-11-13 22:00:21

Od: "SinkaG" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy może ktos kiedyś natknął sie na schematy pisane lub rysowane tyvh
> snieżynek? Wyglądają jak prawdziwe, prosto z nieba.

Mam opisy po angielsku, jeśli ktoś reflektuje są tutaj

http://www.4shared.com/dir/1273605/23d07bff/sharing.
html

Pozdrawiam
Sinkag

10. Data: 2006-11-14 07:29:36

Od: "Wojtek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Pozdrawiam
> Sinkag
>
> Pewnie, że reflektuje.Jak tylko je przetłumaczę to odrazu je udostępnie.

[xxx] latinbustier - szukam schematu
Filet - motywy religijne
szukam permin 58-3229 xxx
[szydełko] Szukam ściegu