[szydełko] Szukam ściegu

1. Data: 2006-11-12 16:20:32

Temat: [szydełko] Szukam ściegu
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Poszukuję jakiegoś schematu ściegu szydełkowego podobnego do tego
http://ula.hell.pl/2006/11/05/
Chodzi mi o to, żeby się taki szaliczek robiło równie szybko, a żeby nie
był ścieg taki sam jak ten i jeszcze żeby się to dobrze z moheru robiło
(są jeszcze te takie kwiatki co w jednym rządku się robi połowę płatków
a w następnym drugą połowę, ale to idzie wolniej i z moheru wychodzi tak
sobie). Macie jakieś pomysły?

Pozdrawiam,
UlaK, z wiaderkiem moherków

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

2. Data: 2006-11-12 18:10:51

Temat: Re: [szydełko] Szukam ściegu
Od: "Inka-Lublin" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To ścieg pętelkowy. Właśnie z resztki włóczki po swetrze (za dużo kupiłam )
zrobiłam wielki szal. Robi się fajnie i bardzo szybko. Na moher myślę ze
byłby bardzo dobry. Tutaj jest w obrazkach wykonanie.
http://photo.163.com/photos/qingfeng_gl/30972703/#p2
Beata

3. Data: 2006-11-12 18:16:52

Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Inka-Lublin napisał(a):
> [...]
> zrobiłam wielki szal. Robi się fajnie i bardzo szybko. Na moher myślę ze
> byłby bardzo dobry. Tutaj jest w obrazkach wykonanie.

No ten pętelkowy to jest właśnie ten co umiem (ten o
http://photo.163.com/photos/qingfeng_gl/30972703/816
245371/). Chciałam
wiedzieć czy są jakieś inne podobne :)

UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

Dziewuszka - strona rosyjska
różności robótkowe, różne techniki na rózne okazje
xxx poszukiwana kolekcja
Kocyk dla niemowląt
(szydełko) Gazetki