(szydelko) cy ktoś ma tlumaczenie?

1. Data: 2005-01-16 17:37:53

Temat: (szydelko) cy ktoś ma tlumaczenie?
Od: "dziama" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potarzam się, ale bardzo mi zależy: bardzo podobaja mi się zwierzaczki z tych
stron:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=53515
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=53513
moze któraś z Was ma tłumaczenie lub może mi to przetłumaczyć? Dla mnie to
czarna magia! Będe bardzo wdzięczna.
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2005-01-16 19:12:12

Temat: Re: (szydelko) cy ktoś ma tlumaczenie?
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dziama" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=53513
> moze któraś z Was ma tłumaczenie lub może mi to przetłumaczyć? Dla mnie to

Może spróbuj zrobić ze zdjęcia Nie wydaje się to trudne :)
Iza

1. Data: 2005-01-17 13:58:26

Temat: Re: (szydelko) czy ktoś ma tlumaczenie?
Od: " Anna" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziama <pl> napisał(a):

&gt; Potarzam się, ale bardzo mi zależy: bardzo podobaja mi się zwierzaczki z tych
&gt; stron:
(..)
witaj, jest to robione szydelkiem np. sc= single crochet etc. wszystkie skroty sa w
galerii Julki.
Musialabys sobie sama rozpisac wzory.
NB. widzialam te zwierzaczki w "naturze" i uwierz: na zdjeciach wygladaja lepiej nie
wiem, czy
warto je robic.
Anna

&gt;
&gt;

1. Data: 2005-01-18 10:49:34

Od: "dziama" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZięki za odpowiedzi.
Chciałam sobie ulatwic bi moj 18 tygodniowy synek nie za wiele pozostawia mi
wolnego czasu. Właśnie zaczyna marudzić..

(szydełko)Mała Diana 02/2005 (po rosyjsku)
Pytanie_ prezent
[xxx] Szukam-Damy z Igraszek z igla
czy ktoś mi to przetłumaczy ?
Warsztaty z "malowania igłą"