szydełko- dobry podręcznik

1. Data: 2003-03-18 14:36:09

Temat: szydełko- dobry podręcznik
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny
Ponieważ ostatnio ambitnie wzięłam sie za naukę szydełkowych splotów i
choruję na koronki i nie tylko więc przeglądam rózniste podręczniki do tego.
z czystym sumieniem mogę polecić " Mój debiut w dziewiarstwie ręcznym"
Teresy Pięcek. Wszystko pokazane czytelnie na kobylastych obrazkach,
opisane, no i poza typowymi słupkami też troche nietypowych i dodatkowo
jeszcze sploty szydełkowe na swetry o różnistych nazwach .

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-03-18 14:42:09

Temat: Re: szydełko- dobry podręcznik
Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z czystym sumieniem mogę polecić " Mój debiut w dziewiarstwie ręcznym"

Hej!
Mam inną książkę tej autorki (tytułu nie pamiętam, bo właśnie ją komuś
pożyczyłam). Faktycznie kobitka dobrze tłumaczy. Ale w mojej ( to chyba sprzed
15 lat książka) nie mam łańcuszka makramowego. Może masz go w swojej? Z kusu
tomelli jakoś nie mogę go zajarzyć.
Gratka

1. Data: 2003-03-18 14:49:13

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A kto to wydał? i ile kosztuje
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-03-18 16:17:47

Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam wydanie z 1988 roku wydawnictowo Warta i pozyczyłam to w osiedlowej
bibliotece. niestety Makramowego splotu też tu nie ma, ale jak gdzieś
zobacze to dam znać

--
Kasia (Rzeszów)

1. Data: 2003-03-18 18:40:52

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozwolicie, ze sie wtrace: Chodzi Ci o wzor lancuszek amkramowy robiony
szydelkiem, czy o splot makramowy "lancuszek"? Ten drugi moge zeskanowac.
Magda N.

1. Data: 2003-03-18 18:46:24

Od: g...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> Pozwolicie, ze sie wtrace: Chodzi Ci o wzor lancuszek amkramowy robiony
> szydelkiem, czy o splot makramowy "lancuszek"? Ten drugi moge zeskanowac.
> Magda N.

Dzięki za zainteresowanie. Niestety, chodzi mi o łańcuszek makramowy robiony
szydełkiem. Za prawdziwą makramę wolę się nie brać, bo czaaasu.... :-((
Ale niech no tylko przyjda wakacje :-)))
Gratka

wzorki
szydełko.. link..
free