(szydelko) doszły 2 nowe topy

11. Data: 2005-05-05 18:38:50

Temat: Re: (szydelko) doszły 2 nowe topy
Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=58063

wszystko przesliczne, a sweterek cudny!!!!

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

strona wrocławianek: www.wroclawianki.art.pl

12. Data: 2005-05-06 19:46:19

Od: s...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

Śliczne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
A można dostać jakiś shcemacik, albo wskazówki, albo jakiekolwiek namiary ....
dla osoby, która chce zrobić coś podobnego :) ???

13. Data: 2005-05-11 12:06:00

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena <k...@p...fm> napisał(a):

> Właśnie wrzuciłam 2 nowe topy.Jest jeszcze biały sweterek jakby ktoś nie
> widział.Jak to mam w zwyczaju,robiłam z pamięci:)
> Tym sposobem jakoś mi się lepiej robi,niż odgapianie ze schematu,i mam
> pewność ,że nikt takiego samego nie będzie miał:)
>
> http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=58063
>
> Gdyby ktoś miał pytanka,służę pomocą.

No to teraz moje 100 pytan do :)
Bo slicznosci zaprezentowalas znakomite :)
Z jakich nici i jakim szydelkiemrobilas Top w kwiatki, top zanetka ui bluzke
Agnieszka?
Nie maszmoze jakiegos schematy " w stylu" tych topikow? :) ALbo wyznaj sekret,
co? plz plz plz

I pytanie techniczne - jak to top jest na ramiaczkach to nawet jak troche
bedzie za luzny to sie utrzyma. Co wykombinowac, zeby trzymal sie taki wiazany
na szyi? Bawelna raczej nie jest elastyczna i rozciagliwa :(

Pozdr
yas

14. Data: 2005-05-11 15:13:19

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Z jakich nici i jakim szydelkiem robilas Top w kwiatki, top zanetka i bluzke
> Agnieszka?

top w kwiatki - bawełna z wplecioną kolorową włóczką - szydełko o ile pamiętam
dosyć duże - chyba 3,5mm
top Żanetka - włóczka Kalinka ,cieniutka i bardzo wydajna,szydełko 2,5mm-3mm
bluzka Żanetka - bawełna Katka,grube szydełko 5mm.Schemacik do sweterka Żanetka
wysyłam na priva.

> Nie maszmoze jakiegos schematy " w stylu" tych topikow? :) ALbo wyznaj
sekret,

mierzysz obwód pod biustem i robisz najpierw próbkę wzoru a potem według tego
dopasowujesz liczbę o.początkowych.Weź pod uwagę to czy włóczka i ścieg jest
rozciągliwy.Lepiej jak jest troszkę węższy niż obwód pod biustem bo zawsze
możesz z tyłu ,tam gdzie wiązanie, troszkę dorobić.

> I pytanie techniczne - jak to top jest na ramiaczkach to nawet jak troche
> bedzie za luzny to sie utrzyma. Co wykombinowac, zeby trzymal sie taki
>wiazany na szyi?

Cienkie nici elastyczne na szpulce.Wrabiane są w ostatnim okrążeniu
wykończającym top praktycznie naokoło - przy dekoldzie,pod pachami i w razie
potrzeby pod biustem lub na dole.Dzięki czemu top się trzyma :)

Pozdrawiam Marzena
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=58063

15. Data: 2005-05-11 19:26:40

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena <k...@p...fm> napisał(a):

> Cienkie nici elastyczne na szpulce.Wrabiane są w ostatnim okrążeniu
> wykończającym top praktycznie naokoło - przy dekoldzie,pod pachami i w razie
> potrzeby pod biustem lub na dole.Dzięki czemu top się trzyma :)
Dzieki!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A te nici to sa beezbarwne, czy kolorowe. Bo chce zrobic topik bordowy :)

Pozdr
yas

16. Data: 2005-05-13 09:42:52

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena <k...@p...fm> napisał(a):

> [...]
> rozciągliwy.Lepiej jak jest troszkę węższy niż obwód pod biustem bo zawsze
> możesz z tyłu ,tam gdzie wiązanie, troszkę dorobić.

To jescze sekret miseeczek, jak je robic, zeby byly fajnie wyprofilowane, a
nie plaskie?

pozdr
Yas

17. Data: 2005-05-16 07:03:42

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

>A te nici to sa beezbarwne, czy kolorowe. Bo chce zrobic topik bordowy :)

Białe i czarne :)

> To jescze sekret miseeczek, jak je robic, zeby byly fajnie wyprofilowane, a
> nie plaskie?

Ja robię przez dodawanie i ubieranie oczek brzegowych i czasami gdzieś na środku
(zależy od wielkości miseczki ),ale to wymaga troszkę wprawy.
Wysyłam ci schemacik na priv,tez taki robiłam ,jest fajny i prosty.
Zresztą każdy jeden schemat na gorę od bikini będzie dobry.

Marzena

[xxx] "Najnowszy" Papiez
[xxx] Marty Bell poszukuję
moja stronka - aktualizacja