(szydelko) doszły 2 nowe topy

1. Data: 2005-05-02 13:34:11

Temat: (szydelko) doszły 2 nowe topy
Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie wrzuciłam 2 nowe topy.Jest jeszcze biały sweterek jakby ktoś nie
widział.Jak to mam w zwyczaju,robiłam z pamięci:)
Tym sposobem jakoś mi się lepiej robi,niż odgapianie ze schematu,i mam
pewność ,że nikt takiego samego nie będzie miał:)

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=58063

Gdyby ktoś miał pytanka,służę pomocą.

Marzena

2. Data: 2005-05-02 15:07:44

Temat: Re: (szydelko) doszły 2 nowe topy
Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Sliczne, przesliczne.
Jestes naprawde utalentowana.

Tylko po co ci ten biustonosz?
Przeciez i tak miseczki twoich topikow sa na tyle geste, ze nic nie widac.

Sliczne, przesliczne.

Pozdrowienia
ikorek

3. Data: 2005-05-02 15:13:54

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Sliczne, przesliczne.
> Jestes naprawde utalentowana.
>
> Tylko po co ci ten biustonosz?
> Przeciez i tak miseczki twoich topikow sa na tyle geste, ze nic nie widac.

Dziewczyna ,która mi pozowała do fotki to moja przyszła bratowa:)
I za nic nie chciała pozować bez stanika...A szkoda:)

Marzena

4. Data: 2005-05-02 16:05:59

Od: "sarenka" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem pełna podziwu. Bardzo ładnie wykonane i gustowne ciuszki.

Ja dopiero zaczynam przygodę z szydełkiem i z zapałem dziergam pierwszą w życiu
spódniczkę. Być może za pare lat będę się mogła pochwalić równie ciekawym zbiorem.

Pozdrawiam serdecznie - Sarenka z Wrocławia

5. Data: 2005-05-02 16:45:47

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> Tym sposobem jakoś mi się lepiej robi,niż odgapianie ze schematu,i mam
> pewność ,że nikt takiego samego nie będzie miał:)

Sliczne, plecy by jeszcze warto obejrzc

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

6. Data: 2005-05-02 17:44:49

Od: T0SIA <t...@p...NApohybelZEspamem.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzena napisał(a):
> [...]
> Tym sposobem jakoś mi się lepiej robi,niż odgapianie ze schematu,i mam
> pewność ,że nikt takiego samego nie będzie miał:)

mniamusne :-)
W majowej Sandrze jest podobny sweterek do tego
http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=58063&PhotoID=718653
tyle z rekawy i karczek jest z "ananasow".. :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

7. Data: 2005-05-02 18:20:24

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Sliczne, plecy by jeszcze warto obejrzc

> Pozdrawiam Ula Wrocław

są i plecki :)

http://tinylink.com/?Qc0wl5rwTn

8. Data: 2005-05-02 22:44:08

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Topy,sweterki,bliżniak .....

Prześliczne tak jak i Modelka.

Ela

9. Data: 2005-05-03 12:27:04

Od: Maria Stewart <k...@d...com.au> szukaj wiadomości tego autora

Marzena wrote:
> [...]
> Tym sposobem jakoś mi się lepiej robi,niż odgapianie ze schematu,i mam
> pewność ,że nikt takiego samego nie będzie miał:)

Kochana Marzenko

Blagam ja tez chce miec taki top prosze postaraj mi sie dac wskazowki
jak go zrobic. Pozdrowienia Maria

10. Data: 2005-05-03 16:56:42

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> są i plecki :)