[szydelko, druty] Kaszkiet

1. Data: 2007-09-20 13:45:56

Temat: [szydelko, druty] Kaszkiet
Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!!
A ja znowu dziewczyny do Was po prośbie przylazłam... Kaszkietu mi się
zachciało i szukam i szukam... W archiwum dużo linków już nieaktualna :(.
Jakiś ładny i taki kobiecy by się przydał a tu nic. Znalazłam opis na
"marncie" ale wstyd się przyznać jakieś to, to małe mi wyszlo (może ja głowę
taką wielką mam :/ ). Więc jakbyście miały pod ręką jakieś ciekawe wzorki,
linki, cokolwiek to będę niezmiernie wdzięczna.

Pozdrawiam, słonecznie i jesiennie
Mimi

2. Data: 2007-09-20 18:11:09

Temat: Re: [szydelko, druty] Kaszkiet
Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mimi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> głowę taką wielką mam :/ ). Więc jakbyście miały pod ręką jakieś ciekawe
> wzorki, linki, cokolwiek to będę niezmiernie wdzięczna.

ZNALZAŁAM!! Taką jak szukałam :) :

http://fifthavemag.com/crochet/

Może komuś jeszcze się przyda

Pozdrawiam,
Mimi

3. Data: 2007-09-21 15:31:02

Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A przy okazji znalazłam żurnal mod z pomysłami i wzroami na czapki. Jakby
komuś brakowało natchnienia ;) :

http://picasaweb.google.pl/wolska.monika/Zurnal_mod_
474

Pozdrawiam,
Mimi

4. Data: 2007-09-21 15:37:02

Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A i jeszcze Was trochę pomęcze dziewczyny ;). Gdyby któraś miała chwilkę
czasu i mogła mi w skrócie przetłumaczyć opis czapeczki numer 66 (prawy
górny róg):

5. Data: 2007-09-21 15:39:13

Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>A i jeszcze Was trochę pomęcze dziewczyny ;). Gdyby któraś miała chwilkę
>czasu i mogła mi w skrócie przetłumaczyć opis czapeczki numer 66 (prawy
>górny róg):

Poszło bez linka :/ Kocham windowsowe skórty ;) i moje weekendowe
roztrzepanie...

http://picasaweb.google.pl/wolska.monika/Zurnal_mod_
474/photo#5112676182622342658

O tutaj jest. Wiem że trzeba 150 gram włóczki, druty numer 3
próbka ma 12oczek x 20 rządków = 10cm x 10cm
Nabrać 144 oczka i... i własnie dalej nie rozumiem co do mnie mówią... WIęc
jakby kóraś miała chwilkę to będę wdzięczna.

Pozdrawiam,
roztrzepana Mimi

6. Data: 2007-09-22 17:15:00

Temat: Re: Kaszkiet
Od: Mono <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:fd0oeu$cfg$1@news.wp.pl...>A i jeszcze Was trochę pomęcze dziewczyny
;). Gdyby któraś miała chwilkę

> Poszło bez linka :/ Kocham windowsowe skórty ;) i moje weekendowe
> roztrzepanie...
>
> http://picasaweb.google.pl/wolska.monika/Zurnal_mod_
474/photo#5112676...

> [...]
> Nabrać 144 oczka i... i własnie dalej nie rozumiem co do mnie mówią... WIęc
> jakby kóraś miała chwilkę to będę wdzięczna.

Hmmm, połączyć w kółko i robić dookoła. Podzielić oczka na 8 klinów
zaznaczając każde18 oczko kolorową nitką. Przerabiać rzędy ujmując w
każdym klinie po jednym oczku z obu stron zaznaczonego w każdym 4tym
rzędzie 5 razy (czyli w sumie 80 oczek). Dalej robimy 12 cm prosto.
Następnie znów dzielimy na 8 klinów. Dalej ujmujemy po jednym oczku w
każdym klinie w co 6 rzędzie 5 razy i w co 2 rzędzie 4 razy. Pozostałe
oczka ściągnąć nitką i podszyć. Ot i wsio :-))
I tu taka zagwozdka - przy robieniu ronda podano ilość zgubionych
oczek, więc wykombinowałam, że trzeba spuszczać z obu stron
zaznaczonych. W główce kapelusza, ilość oczek spuszczonych nie jest
podana, więc nie wiem, czy też obowiązuje ta sama metoda. Poza tym też
nie wiem, czy spuszczamy te oczka na przemian w 6 i 2 rzędzie, czy
najpierw w co 6 a potem w co 2 :-(( . Te ruskie żurnale są bardzo
nieprecyzyjne. Pozostaje metoda prób i błędów. Pozdrawiam - Mono

7. Data: 2007-09-23 11:06:50

Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mono" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...

> [...]
>najpierw w co 6 a potem w co 2 :-(( . Te ruskie żurnale są bardzo
>nieprecyzyjne. Pozostaje metoda prób i błędów. Pozdrawiam - Mono

Dzięki Ci wielkie :). Teraz już sobie spokojnie poradzę.

Pozdrawiam,
Mimi

8. Data: 2007-09-24 16:49:08

Od: Mono <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Wrz, 13:06, "Mimi" <a...@w...pl> wrote:

> Dzięki Ci wielkie :). Teraz już sobie spokojnie poradzę.
>
> Pozdrawiam,
> Mimi

Nie ma - dzięki, tylko należy jeszcze obiecać, że się pochwalisz
dziełem :-))) Mono

9. Data: 2007-09-24 19:01:55

Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora