(xxx) chwalę się

1. Data: 2007-09-20 12:04:50

Temat: (xxx) chwalę się
Od: "agulka" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jakiś czas temu prosiłam o pomoc w znalezieniu schematu baleriny. Udało mi
się ją w końcu skończyć i niniejszym jeszcze raz dziękuję za pomoc oraz
cichutko chwalę się tym co wyszło :)

http://agulka77.blox.pl/html

Pozdrawiam
Agnieszka z podkarpackiego

2. Data: 2007-09-20 12:23:38

Temat: Re: (xxx) chwalę się
Od: "hafciarka10" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj Agnieszko. Bardzo ładne prace. Masz się czym pochwalić. Jak twoja
galeria będzie się powiększać, to odezwij się na forum, bo warto pokazywać
swoje prace, zwłaszcze, gdy są estetycznie wykonane. Tak trzymaj.

3. Data: 2007-09-20 17:00:14

Od: "Halina z Lublina" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się ją w końcu skończyć i niniejszym jeszcze raz dziękuję za pomoc oraz

Zobaczyłam Twoje prace i bardzo chwalę te robótki a szczególnie baletniczkę ja
mam dużo wzorów ale tego schematu akurat nie widziałam a jest bardzo ciekawy.
Jeśli można prosić o schemat to na mój adres prywatny proszę. Ja jestem emerytką
i z tąd mam trochę czasu na robótki też jestem pasjonatką haftu krzyżykowego,
obecnie mam na tamborku podobną tematykę haftuję czarną nitką wizerunek "Trójcy
Świętej" o wymiaracj 200 na 300 xx możesz również zajżeć do moich zbiorów w
http://hala45.fotosik.pl/albumy/234481.html zapraszam.
Pozdrawiam życzę pomyśności i dalszych efektów na polu hafciarskim,
Halina z Lublina

[inne]Co to za materiał?
Gazetka Cross Stitch
xxx koty