sabrina-wydanie specjalne

1. Data: 2007-09-19 13:46:54

Temat: sabrina-wydanie specjalne
Od: "hafciarka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy posiada ktoś może Sabrinę wydanie specjale z tego roku, w którym
zamieszczone były wzory na szale? Można tam tez chyba było znaleźć wzór na
poncho. Mi jednak chodzi o ażurowy szal robiony na drutach. Jeden na zdjęciu
był chyba koloru pomarańczowego a drugi beż bądź jakiś jasny.
Jeśli ktoś jest w posiadaniu tego nr to bardzo proszę o opis do takiego szala.
Bądź może macie wzór na jakiś inny szal, tez ażurowy i robiony na drutach?
Będę wdzięczna za pomoc.

2. Data: 2007-09-19 16:21:01

Temat: Re: sabrina-wydanie specjalne
Od: Pat <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Sep 2007 15:46:54 +0200, hafciarka napisał(a):

> [...]
> Bądź może macie wzór na jakiś inny szal, tez ażurowy i robiony na drutach?

Widziałam gdzieś na Picassie, ale teraz za nic nie znajdę, wiec jak chcesz
poszukaj sama.

pzdr.

Pat
--

> [...]