Pasmanterie

1. Data: 2007-09-18 11:11:13

Temat: Pasmanterie
Od: "Magda" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.
Wiecie może w której pasmanterii w Krakowie dostanę Kanwę Aidę 14 białą ?
Najberdziej interesują mnie pasmanterie w centrum i ewentualnie N.Huta.

Dziekuję :)
Magda

2. Data: 2007-09-18 11:35:35

Temat: Re: Pasmanterie
Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wiecie może w której pasmanterii w Krakowie dostanę Kanwę Aidę 14 białą ?
> Najberdziej interesują mnie pasmanterie w centrum i ewentualnie N.Huta.

Zadzwoń może tutaj... Widziałam tam ostatnio parę różnych kanw, ale nie wiem
co dokładnie mają:

Pasmanteria "Pentelka"
Nowa Huta, oś. Na Lotnisku 4
(wejście obok Restauracji "Wanda")
godziny otwarcia: pn-pt 10-18
tel. 0609-477-503

No i jeszcze tutaj:

Małopolskiego Centrum Szycia i Robótek Ręcznych Axal
Polska s.c.;
ul. Kalwaryjska 9-15
tel.: 012 656 72 56.

Pozdrawiam,
Mimi

3. Data: 2007-09-18 11:39:14

Od: e...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2007-09-18 11:41:25

Od: e...@t...pl szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> [...]
> Wiecie może w której pasmanterii w Krakowie dostanę Kanwę Aidę 14 białą ?
> Najberdziej interesują mnie pasmanterie w centrum i ewentualnie N.Huta.

najblizsza jest na Małym Rynku - tam sa wszystkie kanwy Elżbieta

5. Data: 2007-09-19 13:19:11

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> najblizsza jest na Małym Rynku - tam sa wszystkie kanwy Elżbieta

Pasmanterii na Małym Rynku nie ma już od jakiegoś czasu tak jak na ul.
Szewskiej. I przynam, ze nie wiem gdzie zostały przeniesione.

Jeśli chodzi o centrum to polecam dwa sklepy z tkaninami: jedna na ul.
Zwierzynieckiej (mniej więcej w połowie długości ulicy po tej samej stronie co
Filharmonia)oraz pasmanteria na ul. Kościuszki (mniej więcej w połowie długości
ulicy po tej samej stronie co Jubilat w pobliży przystanku tramwajowego).

Są też dwie pasmanterie na ul. Karmelickiej (jedna tuż za skrzyżowaniem po
przeciwnej stronie niż Bagatela, w bramie) i druga za skrzyzowaniem z ul.
Batorego po tej samej stronie co Bagatela. Kolejna jest na ul. Królewskiej w
pierwszym budynku za skrzyżowaniem z alejami po prawej stronie (jeśli Rynek
Główny ma się za plecami). Co do tych trzech sklepów nie mam pewności czy mają
tam kanwe z metra, czy w gotowych kawałkach.

W M1 jest pasmanteria i sklep z tkaninami z metra (dwa w jednym) i tam mają na
pewno kanwe.

Mam nadzieję, że pomogłam dorzucając swoje trzy grosze.

skrzacik

6. Data: 2007-09-19 13:36:48

Od: "Magda" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda napisał(a):
> [...]
>
> Dziekuję :)
> Magda
najblizsza jest na Małym Rynku - tam sa wszystkie kanwy Elżbieta

A wiesz do ktorej jest otwarta, lub czy jest czynne w soboty ?
Magda

7. Data: 2007-09-19 13:42:24

Od: "Magda" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mają na
> pewno kanwe.
>
> Mam nadzieję, że pomogłam dorzucając swoje trzy grosze.

Znam tą na Karmelickiej przy Batorego, ale jak byłam tam ostatnio to Pani
pokazała mi tylko kanwe z bardzo dużymi dziurkami. Z tego co poszukałam w
sieci nazywa sę : Stramina, a mi chodzi o Aide. Podjade do M1 (tam jest mi
najbliżej)
Bardzo dziękuje za wszystkie wskazówki :)

Pozdrawiam gorąco
Magda

8. Data: 2007-09-19 14:35:06

Od: "Mimi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> najblizsza jest na Małym Rynku - tam sa wszystkie kanwy Elżbieta
>
> A wiesz do ktorej jest otwarta, lub czy jest czynne w soboty ?
> Magda

Może numer telefonu się przyda :). Jeśli to oczywiście o ten sklep chodzi
:P:
Sklep Pasmanteryjny
Kraków, Mały Rynek 5
tel. 012 4230034

Pozdrawiam,
Mimi

9. Data: 2007-09-19 18:17:37

Od: " " <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2007-09-19 18:37:55

Od: " katarzyna" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najbliżej)
> Bardzo dziękuje za wszystkie wskazówki :)

Mamy na Karmelickiej przy Batorego Aidę 14 i wiele innych, mamy praktycznie
wszystko potrzebne do haftu, frywolitek, dziergania, wyrobu biżuterii.
Niestety nie wszystko rzuca sie od razu w oczy. Przepraszam, że wbrew zasadom
forum zareklamowałam się, ale serce mi pęka jak czytam, że znowu czegoś nie
mam. A ja tak się staram.
Katarzyna

xxx chwalę się
[szydełko] laleczki - poszukuje schematu
Wrocław - zdjęcia z wrześniowego spotkania
xxx do KRIS dz1
Spotkanie w Krakowie - fotki