[szydelko] i niesmiertelny ulubiony Basak;)

1. Data: 2004-12-16 23:05:21

Temat: [szydelko] i niesmiertelny ulubiony Basak;)
Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam o polnocy;)
Juz w lepszym i mniej marudnym humorze;)

Pomysl ktorejs z Was (przepraszam, nie pamietam czyj) na basaka w starej
podkolanowce byl GENIALNY!!! polecam, nie rozwija sie sam z siebie i mozna
wreszcie poswiecic czas robieniu a nie rozplatywaniu;)

i pytanie, czy jest podobna nitka do basaka ale grubsza? bo teraz robie z
basaka podwojnego i wlasnie o taka grubosc mi chodzi. Czy jest cos takiego?
MadziaK
www.robotki-madziaka.prv.pl

1. Data: 2004-12-16 23:06:34

Temat: basak grubszy zloty
Od: "MadziaK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i pytanie, czy jest podobna nitka do basaka ale grubsza? bo teraz robie z
> basaka podwojnego i wlasnie o taka grubosc mi chodzi. Czy jest cos
> takiego?

bo zloty kolor bardzo mi odpowiada!

MadziaK
www.robotki-madziaka.prv.pl

1. Data: 2004-12-17 09:33:53

Temat: Re: [szydelko] i niesmiertelny ulubiony Basak;)
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK wrote:

> [...]
> basaka podwojnego i wlasnie o taka grubosc mi chodzi. Czy jest cos takiego?

Koral kord jest dosc gruby (jak na szydelkowe robotki), ale jak sie ma do
basaka to nie wiem.
Przy okazji dziergania z koral korda pomyslalam, ze ten (ta?) ktory wymyslil
nawijanie nitki na slupek jest geniuszem. Dlaczego inne nici nie sa tak
nawijane? Nic sie nie placze, motek nie ucieka, stoi sobie grzecznie obok i
rozwija sie tylko tyle, ile mu rozkaze.

th.

1. Data: 2004-12-17 09:40:31

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Koral kord jest dosc gruby (jak na szydelkowe robotki),

Jeśli można to co z tego robisz, bo ja właśnie kupiłam czarnego na bluzkę
szydełkową no i co teraz
z tym?
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

1. Data: 2004-12-17 09:46:29

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gośka z Lublina" wrote:

> Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jeśli można to co z tego robisz, bo ja właśnie kupiłam czarnego na bluzkę
> szydełkową no i co teraz
> z tym?

Gwiazdki na choinke. Nie wiem, czy bluzka to dobry pomysl, jest to poliester
i robotka wychodzi dosc sztywna. Wzor musialby byc mocno azurowy.

th.

1. Data: 2004-12-17 13:21:24

Od: "Snigdha" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

| nawijanie nitki na slupek jest geniuszem. Dlaczego inne nici nie sa tak
| nawijane? Nic sie nie placze, motek nie ucieka, stoi sobie grzecznie obok

Jeśli masz jakiegoś majsterkowicza w rodzinie, to każ sobie zrobić taki
patent:
podstawa - z kawałka gałęzi ciętej w poprzek "plaster", do tego wklejony
słupek właśnie. Dość cienki, 8 mm średnicy starczy. Jest to wynalazek
spokrewnionego geniusza:-)

S.

1. Data: 2004-12-17 15:17:34

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> podstawa - z kawałka gałęzi ciętej w poprzek "plaster", do tego wklejony
> słupek właśnie. Dość cienki, 8 mm średnicy starczy. Jest to wynalazek
> spokrewnionego geniusza:-)
>
> S.

A jeśli nie masz tego majsterkowicza, to weź kubek po masełku lub czymś
podobnym, napełnij go rozrobionym gipsem, przykryj go krążkiem wyciętym ze
sztywnej folii, wsadź w toto na sztoc ołówek i poczekaj, aż gisp zastygnie.

--
Pozdrawiam!
Anna B., która właśnie przeprosiła się z basakiem ;)

1. Data: 2004-12-17 15:19:01

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aha, moja koleżanka jako podstawkę do basaka wykorzystuje taki solidny
świecznik, na który świece się nadziewa (takie jak w kościele na przykład).
:)

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

1. Data: 2004-12-17 21:50:26

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Snigdha napisał(a):

> [...]
> podstawa - z kawałka gałęzi ciętej w poprzek "plaster", do tego wklejony
> słupek właśnie. Dość cienki, 8 mm średnicy starczy. Jest to wynalazek

Temat nawijania chocby basaka na opakowania po cdkach za pomoca
wiertarki byl juz tu nieraz przerabiany, ale ja bym chciala, zeby
wszyscy producenci takie slupki robili. Nie trzeba by kombinowac (choc
gips w domu by sie znalazl)

th.

ceny wloczek w duzych motkach
test